در حال بارگذاری...

Apple Remote Desktop 3.9.7 مدیریت شبکه در مکینتاش

Apple Remote Desktop Apple Remote Desktop نرم افزاری که دارای مجموعه ای از ابزارها و آیتم های اختصاصی بوده که در 5 قابلیت اصلی سازماندهی شده اند که عبارتند از توزیع نرم افزاری (Software Distribution) ، مدیریت دارایی (Asset Management) ، دستیار از راه دور (Remote Assistance) ، مدیریت و اتوماسیون از راه دور (Remote Administration and Automation). برنامه Apple Remote Desktop با ارائه قابلیت ها و ابزارهای متعدد ، امکان مدیریت رایانه ها را از طریق شبکه و به راحتی فراهم می کند. از دیگر ویژگی های این برنامه می توان به دارا بودن بیش از 30 اسکریپت داخلی اشاره کرد که امکان زمانبندی و اجرای وظایف اجرایی بر روی رایانه ها مانند اعمال وضعیت خواب ، ریست یا خاموش کردن همه سیستم ها به طور همزمان ، تنظیم میزان صدا و دسترسی دیسک و ... را در اختیار کاربر قرار می دهند.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 16 مگابایت

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.3/5)
تصاویری از محیط نرم افزار
Supported Operation Systems
  • macOS 13.6 or later 64-bit 
  • Apple Silicon or Intel Core processor