در حال بارگذاری...

Intel Solid State Drive (SSD) Toolbox 3.5.15 بهینه سازی و عیب یابی SSD اینتل

Intel Solid State Drive (SSD) Toolbox Intel Solid State Drive (SSD) Toolbox یک پکیج کامل بهینه سازی و عیب یابی برای درایو Intel SSD بوده که ارزیابی از پارامترهای عملکرد یک درایو ارائه داده و امکان دسترسی به عملکرد و اجرای عملیات تعمیر و نگهداری را فراهم می کند. برنامه Intel SSD Toolbox قادر به شناسایی همه درایوهای حالت جامد (solid state drives ) ساخت Intel و همچنین دیگر درایوهای (SSD یا HDD) موجود بر روی سیستم می باشد و اطلاعات دقیقی درباره هر کدام از آن ها مانند مدل ، کل ظرفیت ذخیره سازی ، ظرفیت استفاده شده و موجود ، ورژن firmware  و شماره سریال را نشان می دهد. همچنین این برنامه اطلاعات هر بخش مانند وضعیت رزرو شدن ، پیکربندی کلی درایو ، حالت های انتقال پشتیبانی شده ، چرخه زمانی انتقال PIO ، رابط پیشرفته متوالی (serial ATA) ، مدیریت نیرو ، حافظه نهان و سرعت خواندن و نوشتن را نشان می دهد.
بر اساس پارامترهای SMART این برنامه می توان وضعیت سلامت درایو را ارزیابی کند و مدت عملکرد آن را تخمین بزند. کاربر می توانید پارامترهای SMART را مطالعه کرده و آستانه ها را به وسیله استفاده از بخش های اختصاص یافته برنامه بررسی کند. علاوه بر ارائه جزئیات شناسایی و عملکردی درایو ، Intel Solid State Drive Toolbox  امکان اسکن سریع یا عیب یابی کامل را فراهم می کند که به منظور ارزیابی عملکرد خواندن و نوشتن اطلاعات می باشد. روش اول اسکن فقط 5/1 گیگابایت از یک SSD را آنالیز می کند در حالی که روش دوم می تواند خطاها و بخش های معیوب کل درایو را بررسی کند. با استفاده از Intel Solid State Drive Toolbox می توان به صورت امن اطلاعات ذخیره شده بر روی SSD را حذف کرد و همچنین ورژن firmware را به آخرین ورژن موجود به روزرسانی کرد. همچنین با استفاده از تنظیم کننده این برنامه می توان عملکرد SSD را بهینه کرد که موجب مصرف کمتر نیرو ، حفظ سرعت درایو و افزایش طول عمر آن می شود.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 81 مگابايت ( رایگان )
لینک کمکی ( official link )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.5/5)
تصاویری از محیط نرم افزار
Operating System
  • Windows 7
  • Windows 8.1
  • Windows 10
  • Windows 2008 R2
  • Windows Server 2012
  • Windows Server 2016