در حال بارگذاری...

Moi3D 4.0 v12.22.2022 مدل سازی سه بعدی برای طراحان و مهندسان

نرم افزار ویندوز / مهندسی SalaR 39976 3 شهریور 1402
Moi3D Moi3D نرم افزار مدل‌سازی سه بعدی است که از ابزارهای رسم NURBS پشتیبانی می‌کند. Moi3D برای طراحان و مهندسانی که می خواهند مدل های خود را برای رندرینگ یا سایر پروژه های دیجیتالی آماده کنند بسیار مفید است. رابط کاربری بصری و بصری آن، یک گردش کار روان و آسان را با ابزارهای قدرتمند ترکیب می‌کند، و آن را انتخابی ایده‌آل برای کسی می‌کند که از پیچیدگی ابزارهای CAD موجود نا امید شده است. یک جنبه منحصر به فرد Moi3D این است که می توان آن را بدون لمس صفحه کلید استفاده کرد و با تبلت نقاشی قلم کار می کند (نوع استاندارد رابط کاربری CAD معمولاً نیاز به تعداد زیادی کلیک راست و کلیدهای اصلاح کننده دارد که می تواند هنگام استفاده از تبلت نقاشی ناخوشایند باشد).

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
نسخه 64‌ بیتی
دانلود با حجم 47 مگابایت ( کرک شده )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید.
  • نرم افزار کرک شده ( از پیش فعال شده ) میباشد و نیازی به فعال سازی نیست.
Operation Systems
  • Windows 7/8/10/11