در حال بارگذاری...

4K Video Downloader 4.30.0.5655 Win/Mac + Portable دانلود ویدیو با کیفیت بالا

اینترنت / مدیریت دانلود SalaR 51379 16 اسفند 1402
4K Video Downloader 4K Video Downloader نرم افزاری برای دانلود ساده و آسان ویدیو از یوتوب و سایر سایت‎های پخش آنلاین ویدیو است، فقط کافی است لینک را از مرورگر خود کپی و داخل برنامه روی "Paste Link" کلیک کنید تا بتوانید فیلم ها را با کیفیت HD 1080p، HD 720p، 4K و 8K دانلود کنید. در این برنامه امکان دانلود لیست پخش و کانال های YouTube با کیفیت بالا و در فرمت های مختلف ویدیو یا صوتی امکانپذیر است.
در برنامه 4K Video Downloader میتوانید زیرنویس ها و توضیحات را همراه با فیلم های YouTube دانلود کنید. آنها را در فرمت SRT ذخیره کنید و از بیش از 50 زبان، زبان دلخواه را انتخاب کنید. زیرنویس ها را نه تنها از یک فیلم، بلکه از یک لیست پخش YouTube کامل یا حتی یک کانال دریافت کنید.
در این نرم افزار فایل های ویدیویی و صوتی را نه تنها از یوتوب بلکه از YouTube، Vimeo، TikTok، SoundCloud، Bilibili Flickr، Facebook، Instagram، DailyMotion، Naver TV، Likee و Tumblr می‎توانید دانلود کنید. با فیلم های واقعیت مجازی، اکشن را همه جا احساس کنید. فیلم های 360 درجه را دانلود کنید تا تجربه شگفت انگیز VR را هر چند بار که می خواهید دوباره زنده کنید.
با کپی کردن یک پیوند به کلیپ‌بورد و سپس کلیک به روی دکمه Past Link، یک منوی زمینه ظاهر می‌شود که از شما می‌خواهد کیفیت ویدیوی مورد نظر را انتخاب کنید، همچنین فرمت - .mp4 یا .mkv در نرم افزار پشتیبانی می‎شود. این منو به طرز هوشمندانه‌ای طراحی شده است زیرا به شما کدک و همچنین اندازه فایل صادر شده را می‌گوید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید و بعد از نصب، از نرم افزار خارج شوید.
  • به روی فایل Activator کلیک راست کنید و گزینه Run as administrator را بزنید و از لیست نرم افزارها 4K Video Downloader را انتخاب کنید و به روی دکمه Activate کلیک کنید
  • نرم افزار را اجرا کنید.
Operation Systems
  • Windows 7/8/10/11