در حال بارگذاری...

AMS Software Photo Collage Maker 9.0 طراحی و ساخت کلاژ عکس

AMS Software Photo Collage Maker AMS Software Photo Collage Maker نرم افزاری کاربردی است که به شما امکان می دهد به راحتی طراحی و ساخت کلاژ عکس را با چند کلیک انجام دهید. هنگامی که برنامه AMS Software Photo Collage Maker را با رابط کاربر پسند شروع می کنید، می توانید یک پروژه جدید را از ابتدا شروع کنید. از سوی دیگر، شما می توانید از طرح بندی صفحات یا قالب های کلاژ استفاده کنید. علاوه بر این، شما می توانید یک پیش تنظیم یا پیکربندی را با مشخص کردن عرض، ارتفاع، رزولوشن و جهت گیری صفحه انتخاب کنید. شما می توانید از طرح مبتنی بر اکسپلورر برای قرار دادن تصاویر استفاده کنید و آنها را با استفاده از روش "کشیدن و رها کردن" وارد نرم افزار کنید.
علاوه بر این، شما می توانید فریم ها (کلاسیک، بچه ها و ... ) را اضافه کنید، ماسک ها (گرد، فانتزی، گرادیان، مستطیل و ... ) و فیلترها (به عنوان مثال Sepia، Contrast ، روشنایی، رنگ آمیزی، تیره، تاری، رنگ ، روشن، سیاه و سفید، معکوس، پیچ و تاب)، همراه با متن، کلیپارت و اشکال (استاندارد، گرادیان، بافت). با استفاده از نرم افزار AMS Software Photo Collage Maker می توانید پروژه را برای ویرایش بیشتر و یا خروجی گرفتن آن به یک تصویر از فرمت JPEG، PNG، BMP، TGA، TIF یا GIF ذخیره کنید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 207 مگابایت به همراه کرک

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.3/5)
تصاویری از محیط نرم افزار
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • فایل موجود در پوشه Crack را در مسیری که نرم افزار نصب شده است کپی و جایگزین فایل قبلی کنید.
  • فایل Reg.reg را اجرا کنید و روی دکمه Yes کلیک کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.
  • برای جلوگیری از غیرفعال شدن کرک، نرم افزار را در فایروال آنتی ویروس یا ویندوز قرار بدید
Operation Systems
  • Windows 7/8/10