در حال بارگذاری...

Snapclear 1.0.0 Win/Mac حذف پس زمینه عکس با هوش مصنوعی

Snapclear Snapclear نرم افزاری ساده جهت حذف پس زمینه عکس با هوش مصنوعی است. این نرم افزار می‌تواند پردازش عکس را به میزان قابل توجهی تسریع کند و می‌تواند انتخاب خوبی باشد اگر با جزئیات نرم‌افزارهای پیشرفته ویرایش تصویر آشنا نیستید. Snapclear می‌تواند به صورت آفلاین و بدون نیاز به اتصال به اینترنت، پس‌زمینه تصاویر را به صورت دقیق و کارآمد حذف کند. این برنامه از چندین فرمت تصویر پشتیبانی می‌کند و می‌تواند به طور خودکار موضوع تصویر را تشخیص دهد و آن را از پس‌زمینه جدا کند.
ویژگی‌های نرم افزار
  • برش هوشمند: این برنامه دارای یک رابط کاربری مدرن و کاربرپسند است که از یک پنجره واحد تشکیل شده است که می‌توانید عکس خود را در آن اضافه کنید. این ابزار از کشیدن و رها کردن پشتیبانی نمی‌کند، بنابراین می‌توانید تصویر را paste کنید یا روی آن کلیک کنید تا از یک پوشه بارگیری کنید. همانطور که در پنجره اصلی نشان داده شده است، این برنامه از تعداد کمی از فرمت‌های فایل پشتیبانی می‌کند، یعنی PNG، JPG، AVIF، JPEG و WEBP.
  • کار با هر موضوعی: پس از افزودن تصویر، برنامه بقیه کارها را به طور خودکار انجام می‌دهد، زیرا توسط AI کار می‌کند و برای شناسایی موضوع اصلی در تصویر آموزش دیده است. این بدان معناست که این ابزار باید با افراد، حیوانات، محصولات و سایر گرافیک‌ها مانند آرم‌ها یا نقاشی‌های دقیق بالا کار کند.
  • پردازش یک تصویر در یک زمان: از سوی دیگر، باید بدانید که فقط می‌توانید یک تصویر را در یک زمان از طریق این برنامه پردازش کنید. بنابراین، اگر یک مجموعه کامل دارید که می‌خواهید پردازش کنید، مدت زمان پردازش ممکن است بسیار طولانی شود، به خصوص اگر سخت‌افزار قدیمی‌تری نیز دارید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
نسخه Windows (64 بیتی)
دانلود با حجم 156 مگابایت به همراه Keygen
نسخه Mac
دانلود با حجم 178 مگابایت به همراه Keygen

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.3/5)
تصویری از محیط نرم افزار
تصویری از محیط کرک شده نرم‌افزار
آموزش فعال سازی نرم افزار
  • دسترسی به اینترنت را قطع کنید.
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب و اجرا کنید.
  • فایل keygen را اجرا کنید و ایمیل دلخواه وارد کنید و Enter بزنید. 
  • بوسیله ایمیل و سریال ساخته شده توسط keygen نرم افزار را رجیستر کنید.
  • برای جلوگیری از غیرفعال شدن سریال، نرم افزار را در فایروال آنتی ویروس یا ویندوز قرار بدید
Operation Systems
  • Windows 7/8/10/11