در حال بارگذاری...

SynaptiCAD Product Suite 20.51 طراحی مدار الکترونیکی

نرم افزار ویندوز / مهندسی SalaR 40378 12 شهریور 1400
SynaptiCAD Product Suite SynaptiCAD Product Suite یک نرم افزار بسیار قدرتمند و حرفه ای در زمینه طراحی مدارهای الکترونیکی می باشد. این برنامه می تواند به عنوان یک دستیار حرفه ای برای تمامی مهندسین برق عمل کرده و نیازهای آنها را برطرف کند. با استفاده از این نرم افزار و با ابزارهای متعددی که در اختیار شما قرار می دهد می توانید مدارهای الکتریکی را طراحی کرده و سپس آنها را تست کنید و از صحت کارهای خود مطمئن شوید.
برنامه SynaptiCAD می تواند برای تمامی دانشجویان و مهندسین برق مورد استفاده قرار بگیرد. زیرا توسط این برنامه امکان ساخت مدارهای الکتریکی به صورت مجازی خواهد بود با این تفاوت که تمامی مراحل قابل تغییر و تست کردن هستند و هرگونه مشکلی در مدارها وجود داشته باشد شما می توانید شناسایی و آنها را دوباره طراحی کنید. در واقع این برنامه بیشتر برای طراحی و ساخت مدارات و آزمایشات مختلف مدارات الکترونیک استفاده می شود. The SynaptiCAD Product Suite شامل محصولات TestBencher Pro, VeriLogger Extreme, VeriLogger Pro, BugHunter Pro, DataSheet Pro, WaveFormer Pro, WaveFormer Lite, Timing Diagrammer Pro, GigaWave Viewer, Vhdl2Verilog و Verilog2Vhdl از شرکت SynaptiCAD است.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 314 مگابايت به همراه License

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
تصویری از محیط کرک شده نرم‌افزار
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • دسترسی به اینترنت را قطع کنید.
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • فایل syncad.lic موجود در پوشه License را در مسیر C:\SynaptiCAD کپی کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.
  • برای جلوگیری از غیرفعال شدن لایسنس ، نرم افزار را در فایروال آنتی ویروس یا ویندوز قرار بدید
Operation Systems
  • Windows 7/8/10/11