در حال بارگذاری...

NI Circuit Design Suite 14.3.49153 طراحی مدارهای الکترونیکی

نرم افزار ویندوز / مهندسی SalaR 234099 4 خرداد 1401
NI Circuit Design Suite NI Circuit Design Suite نرم افزاری که به شما امکان شبیه سازی و طراحی مدارهای کنترل را می دهد. امکان طراحی با استفاده از ابزارهای استاندارد و همچنین امکان تست مدار از جمله امکاناتی است که در اختیار شما قرار داده شده است. از جمله دیگر موارد قابل ذکر در مورد این نرم افزار می توان به قابلیت آنالیز و گرافیک مناسب طرح ها اشاره کرد. همچنین شایان ذکر از که این نرم افزار از طرح های مرحله ای و همچنین هدایت باس پشتیبانی کامل را به عمل آورده است.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 889 مگابايت به همراه فعال ساز

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.5/5)
تصویری از محیط کرک شده نرم‌افزار
توضیحات
  • دسترسی به اینترنت را قطع کنید.
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • فایل ni-cds-professional_14.3.0_offline.iso را توسط نرم افزار درایو مجازی Mount کنید
  • نرم افزار را نصب کنید و در صورت درخواست سریال در مراحل نصب ، آن را رد کنید و بعد از نصب در صورت مشاهده پنجره فعال سازی از آن خارج شوید و روی دکمه Reboot Now کلیک کنید تا سیستم ریستارت شود.
  • بعد از بالا آمدن ویندوز فایل NI License Activator.exe را اجرا کنید و روی تمام قسمت ها کلیک راست کنید و گزینه Active را بزنید.
  • نرم افزار را از منوی استارت ویندوز اجرا کنید.
operating systems
- Windows 10 (version 1809)/8.1 Update 11/7 SP1**
- Windows Server 2012 R2*
- Windows Server 2008 R2 SP1**