در حال بارگذاری...

PTC MathCAD 15.0 M050 محاسبات ریاضی فنی و مهندسی

نرم افزار ویندوز / مهندسی SalaR 83544 23 خرداد 1397
PTC MathCAD PTC MathCAD نرم افزاری که کلیه ابزار های محاسباتی مورد نیاز مهندسین محققین آمار و ریاضیات و .. را به صورت یک بسته کامل عرضه نموده است و به همین جهت و توانایی های رسم گرافیکی بالای نمودار در آن که مورد علاقه معماران نقشه کش و طراحان مکانیک و همچنین پژوهشگران می باشد که از نمودار ها جهت تفسیر و نتیجه گیری استفاده می کنند .این برنامه قابلیت تغییرات زبان نوشتن فارسی در آن را داشته Unicode enables و خود آن به ۹ زبان چینی کره آلمانی فرانسه و انگلیسی و .. در منو و ابزارهاعرضه شده است . شرکت تولید کننده این نرم افزار این نرم افزار را جهت محاسبات در نرم افزار طراحی خود ProEngineer که مهندسین فنی مکانیک ، حرارت وسیالات و طراحی جامدات به این برنامه طراحی آشنایی کامل دارند تهیه و به وجود آورده است. بنابراین می توان از آن در کنار بزرگترین نرم افزار های طراحی دیگر مانند Inventor . Mechanical , AutoCAD ,SolidWorks ,CATIA ,.. و یا به تنهایی جهت محاسبات ریاضی پیشرفته و حقیقی پون یافتن مقدار عددی انتگرالها و سریها و..در مهندسی فنی استفاده نمود.
امکانات نرم افزار محاسبات ریاضی و مهندسی Mathcad
  • داشتن ۹ زبان در راهنما و آموزش سریع نرم افزار و باز بودن قابلیت نوشتن به زبانهای دیگر و متن توضیح فارسی در محیط آن
  • ماشین حساب بسیار قدرتمند و شفافیت در نتایج اعلام شده ، می تواند در فرمولها و اعداد جستجو نماید ، خارج ار محدوده ها را نشان دهد ، مراحل رسیدن به نتایج را به وضوح توضیح دهد و نتیجه ای صحیح و شفاف ارائه دهد که مورد علاقه مهندسین به دلیل نیاز به اعداد حقیقی و ثابت می باشد .
  • انجام خط به خط و مرحله به مرحله محاسبات قابل چاپ و تغییرات در محاسبات و تغییر اعداد در گرد کردن و یا اعشار آزاد..
  • پشتیبانی بسیار کامل و مفهومی و عملیاتی از سمبل های ریاضی لاتین ، علمی و اشکال و .. که توسط حرفه ای ترین افراد در حد دکتری تایید شده است .. و به عنوان بهترین معرفی شده است.
  • توانایی بهینه سازی بسیار عالی . برنامه های ریاضی این عمل را به روشهای نیوتنی ، خط وسط و . انجام می دهند امااین برنامه با بکار گیری ماتریسهای بزرگ و تکرار های بسیار اعشاری بهترین حالت بهینه را پیدا می کند
  • بهترین نمایش و چاپ در نمودار ها این نرم افزار با روشهایی سایه روشن و .. بهترین و گویا ترین نودار ها را در صفحات ۲ بعدی تهیه می کند البته رنگی ان بسیار متنوع ۲۴ بیت بوده و این روش سایه روشن را در کپی پرینت های سیاه و سفید می توان دید .
  • بهترین نمایش در سیستم های تصویری دیجیتالی برای مشتریان و استفاده کننده گان بسیاری از سیستم های نمایش را پوشش می دهد با کیفیت بالااین نرم افزار را می توان ریاضیات تصویری دانست .
  • قابلیت اضافه نمودن دیگر نرم افزار ها و ورودی و خروجی ها به آن وارد نمودن فایلها و انواع خروجی ها و ذخیره متن و اسناد به فرمت و زبانهای مختلف ، استفاده از داده های نرم افزار های صفحه گسترده مانند اکسل و استات گراف و SPSSو.. نرم افزاری های دیگر
  • راهنمای اکتیو و فعال متحرک که شمامی توانید آن را در همه جااستفاده نموده و در مورد هر عملیات یا نشان و سمبل از ان سوال نمایید
  • قابلیت استفاده ماشین حساب و ذخیره سازی اسناد به صورت اشتراکی تحت شبه و چند کاربری و …
  • این برنامه برخلاف ابزارهای محاسبات اختصاصی و برنامه های صفحه ای به کار رفته در دیگر نرم افزارها، امکان آن را به مهندسان می دهد تا در آن واحد کار طراحی و محاسبات مهندسی صفحات کاری خود را با ساختاری ریاضی و پویا و محاسبات بر مبنای واحدهای کاری انجام دهند به صورت چند محاسبه جداگانه و چند صفحه ای در کلیه رشته ها و گرایش ها.
 
 

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 262 مگابایت به همراه کرک

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.1/5)
تصویری از محیط کرک شده نرم‌افزار
System Requirements
Operating SystemWindows 7 (64- or 32-bit)
Windows 8.1 (64- or 32-bit)
Available Disk Space(600 MB for PTC Mathcad with one language installed, 1.5 GB for temporary space during installation)
.NET Frameworkversion 4.5.1
Internet BrowserInternet Explore 6.0 or later
NetworkTCP/IP Ethernet Network Adapter
Pointing DeviceMicrosoft-compatible mouse or other pointing device
MiscellaneousDVD drive