در حال بارگذاری...

PLAXIS 2D/3D v24.01.00.1060 تحلیل 2 بعدی مدل مهندسی ژئوتکنیک

نرم افزار ویندوز / مهندسی SalaR 66776 1 فروردین 1403
PLAXIS.2D - 3D PLAXIS 2D/3D نرم افزاری قدرتمند برای اجزای محدود (finite element) است که تحلیل 2 بعدی عیب ها و پایداری را در مهندسی زمین فناوری یا ژئوتکنیک و مکانیک سنگ انجام می دهد. شرکت ها و مؤسسه های مهندسی برتر در سراسر جهان از این نرم افزار در صنعت مهندسی عمران و ژئوتکنیک استفاده می کنند. کاربردهای برنامه PLAXIS 2D شامل کاوش، ساخت خاکریز، فونداسیون های تونل، معدن و مخزن های ژئومکانیکی است. این برنامه مجهز به ویژگی هایی پیشرفته و متعدد است تا بتواند انواع مختلف مسئله های ژئوتکنیکال را با یک پکیج نرم افزاری یکپارچه مدل سازی کند. عناصر ساختاری و انواع بارگیری از پیش تعیین شده، در محیطی شبیه به CAD در دسترس هستند. کاربر با استفاده از این برنامه می تواند مدل هایی سریع و کارآمد خلق کند و زمان بیشتری را به تفسیر نتایج اختصاص دهد.
نسخه 3D نرم افزار PLAXIS CONNECT Editio دارای ویژگی هایی پیشرفته برای حل مسئله های مدل سازی در پیچیده ترین پروژه های ژئوتکنیکال است که در نسخه 2D امکان پذیر نیستند. مدل سازی اجزای محدود در فضایی کاملاً سه بعدی با انواع عملکرد ابزارهای ترسیمی مشابه CAD، اکستروژن و برون ریزی، تقاطع، ترکیب و آرایش در دسترس است. تجربه استفاده از این نرم افزار تقریباً مانند مجسمه سازی است.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
نسخه 3D (نسخه 64‌ بیتی)
دانلود با حجم 1.6 گیگابایت به همراه Patch
نسخه 2D (نسخه 64‌ بیتی)
دانلود با حجم 1.7 گیگابایت به همراه Patch

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
تصویری از محیط کرک شده نرم‌افزار
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • دسترسی به اینترنت را قطع کنید.
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را با استفاده از فایل Setup_Plaxis3Dx64_24.01.00.1060.exe نصب کنید، اما اجرا نکنید.
  • به روی فایل Patch کلیک راست کنید و گزینه Run as administrator را بزنید (یوزر و پسورد جهت اجرا در فایل Password موجود است) و به روی دکمه Patch کلیک کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.
Operation Systems
  • Windows 10/11