در حال بارگذاری...

MSC CAEfatigue 2020.0.2701 + Resource Pack تحلیل طول عمر محصولات

نرم افزار ویندوز / مهندسی SalaR 9560 2 مرداد 1399
MSC CAEfatigue MSC CAEfatigue نرم‌افزاری برای محاسبۀ تحمل پایداری ، دوام و آسیب محصولات است. MSC CAEfatigue تنها برنامه‌ای است که می‌تواند انواع محاسبۀ طول عمر شکستگی (fracture) و خستگی (fatigue) را برای مسئله‌های استاتیک و دینامیک در دو حوزۀ زمان و بسامد محاسبه کند. برخی بر این باورند که هزینه‌های تخمینی سالانه در ایالات متحده در نتیجۀ شکستگی‌های خستگی زود هنگام در اجزای ساختاری، تقریباً برابر با 4 درصد تولید ناخالص داخلی است. با این حال آزمون مقاومت در برابر چرخه‌های بارگیری متعدد در حد چند میلیون دفعه آنقدر هزینه‌بر و زمانبر است که عملی نیست. برنامه هایی که قابلیت تحلیل اجزای محدود (FEA) را ارائه می‌کنند، کاربر را قادر می‌سازند تا بداند مناطق حساس تنش در کجا قرار دارند.
اما این نرم‌افزارها نمی‌توانند به‌تنهایی مشخص کنند که آیا این مناطق حساس محل‌هایی بحرانی در شکست خستگی هستند و آیا خستگی می‌تواند مشکل ایجاد کند یا خیر. بسیاری از سازندگان به‌سادگی از کنار این محاسبات گذر می‌کنند و به چرخه‌های طولانی ساخت نمونۀ اولیه، اجزای سنگین، ادعاهای تضمینی غیرقابل پیش‌بینی و از دست دادن اعتماد مشتری دچار می‌شوند. اما با استفاده از این برنامه، مهندسان پایداری و دوام می‌توانند سریع و به‌دقت طول عمر محصولات را تحت شرایط بارگیری براساس زمان یا بسامد یا هردو پیش‌بینی کنند. مزایای استفاده از نرم‌افزار MSC CAEfatigue شامل کاهش آزمون نمونۀ اولیه، کاهش بازگشت کالا، کاهش هزینه‌های ضمانت، افزایش اعتماد به طراحی محصول و گذر از آزمون‌های اجباری دوره‌ای هستند.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
نسخه 64 بیتی
دانلود با حجم 1.4 گیگابايت به همراه فعال ساز
Resource Pack
دانلود با حجم 1.6 گیگابايت

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
تصویری از محیط کرک شده نرم‌افزار
این آموزش برای نرم افزار MSC Adams میباشد، اما مراحل نصب و فعال سازی محصولات MSC شبیه به هم میباشد
  
System Requirements
  • Windows 10 1803 or higher
  • CPU : Intel/AMD (64-Bit)