در حال بارگذاری...

Autodesk Vault Pro Office/Server 2024.2 مدیریت فایل CAD

نرم افزار ویندوز / مهندسی SalaR 19625 10 آبان 1402
Autodesk Vault Pro Client/Server Autodesk Vault اتودسک والت یک نرم افزار مدیریت داده در نرم افزار های CAD میباشد که با نرم افزارهایی همچمون Autodesk Inventor Series ،Autodesk Inventor Professional ، AutoCAD Mechanical ، AutoCAD Electrical ، Autodesk Revit و Civil 3D یکپارچه شده است. برنامه Autodesk Vault Pro به تیم های طراحی کمک می کند تا پیشرفت کارها را بررسی کنند و کنترل ورژن را در محیط های چندکاربره حفظ کنند. با استفاده از این برنامه می توان طراحی ها را سازماندهی و به وسیله ادغام اطلاعات محصول از طرح ها مجدداً استفاد کرد و از این طریق نیاز به ایجاد مجدد طراحی ها را کاهش داد. در این برنامه کاربر می تواند داده های CAD (مانند فایل های Autodesk Inventor، DWG  وDWF) و اسناد غیر CAD (مانند فایل های Word و Excel) را جستجو و ذخیره نماید.
تـوجـه
  • برای نصب ورژن 2022-2024 فایل با فرمت ISO را توسط Winrar اکسترکت و Setup را اجرا کنید.
  • فایل فعال ساز هر ورژن در لینک جدا برای دانلود قرار داده شده است.
  • برای جلوگیری از غیرفعال شدن کرک، نرم افزار را در فایروال آنتی ویروس یا ویندوز قرار بدید

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
Operation Systems
  • Windows 10/11