در حال بارگذاری...

DATAKIT CrossManager 2024.2 + Doc تبدیل فایل CAD

نرم افزار ویندوز / مهندسی SalaR 25456 7 دی 1402
DATAKIT CrossManager DATAKIT CrossManager یک نرم افزار مستقل بوده که امکان تبدیل فایل هایی از فرمت های CAD را فراهم می کند. با استفاده از Cross Manager می توان یک فایل CAD را انتخاب کرده و آن را به صورت خودکار به فرمت مورد نظر تبدیل نمود. اکثر فرمت های 2 بعدی و 3 بعدی، بومی و خنثی CAD را پشتیبانی می کند. بیش از 30 فرمت خواندن و 20 فرمت نوشتن در دسترس است، بنابراین کاربران می توانند راه حل تبدیلی را به دست آورند که کاملاً با نیازهای تبادل داده آنها مطابقت دارد. نرم افزار DATAKIT CrossManager برای شرکت هایی که در یک محیط چند CAD کار می کنند ضروری است، از از دست رفتن داده ها و اتلاف زمان در هنگام تبادل بین نرم افزار CAD جلوگیری می کند.

نرم افزار DATAKIT Import-Export Plugins اکثر فرمت های CAD را تبدیل می کند. با استفاده از Cross Manager می توان یک فایل CAD را انتخاب کرده و آن را به صورت خودکار به فرمت مورد نظر تبدیل نمود.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
آموزش فعال سازی نرم افزار ورژن 2024
  • دسترسی به اینترنت را قطع کنید.
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • فایل setup_x64.exe را اجرا و نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • پوشه CrossManager2024_64bit موجود در پوشه Crack را در مسیر C:\Program Files\DATAKIT کپی کنید و جایگزین پوشه قبلی کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.

آموزش فعال سازی نرم افزار ورژن 2022
  • دسترسی به اینترنت را قطع کنید.
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • فایل setup_x64.exe را اجرا و نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • پوشه CrossManager2022_64bit موجود در پوشه Crack را در مسیر C:\Program Files\DATAKIT کپی کنید و جایگزین پوشه قبلی کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.
Inputs:
3Shape DCM, ACIS, CADDS, CATIA V4 2D, CATIA V4 3D, CATIA V5 2D, CATIA V5 3D, CATIA V6 2D, CATIA V6 3D, Cercon, CEREC - Sirona Dental, CGR, I-deas, IGES, Inventor, JT, Parasolid, PLMXML 3D, Procera' ProE / Creo Parametric 2D, ProE / Creo Parametric 3D, Rhino 4, Rhino 5, Robcad, Solid Edge, SolidWorks 2D, SolidWorks 3D, STEP, UG NX 2D, UG NX 3D, VDA

Outputs:
CIS, CADDS, CATIA V4 3D, CATIA V5 3D, CGR, COLLADA, DXF, IGES, JT, Open CASCADE, Parasolid, PDF 2D, PDF 3D, Robcad, SolidWorks 3D, STEP, STL, Unisurf, VDA, VRML

Enables accurate and convenient CAD data import from:
CATIA V4 2D/3D
CATIA V5 2D/3D
CATIA V6/3D EXPERIENCE
JT
CREO/ProEngineer 3D
PLMXLM
INVENTOR 3D
SOLID EDGE 3D
UG/NX 2D/3D

Exports SOLIDWORKS open document to:
CATIA V4 3D
CATIA V5 3D
PDF 3D
NX 3D