در حال بارگذاری...

Automation Studio P6 SR9 نرم افزار مستند سازی پروژه

نرم افزار ویندوز / مهندسی SalaR 47333 24 فروردین 1394
Automation Studio Automation Studio نرم افزار مهندسی اتوماسیون جهت طراحی سیستم تجاری، شبیه سازی، مستند سازی، آموزش و تعمیر و نگهداری این نرم افزار به شرکت ها و مجریان آن، امکان کاربری ایمن و مطمئن در همکاری های گروهی پروژه ای و یا به اشتراک گذاشتن اطلاعات کلیدی را میدهد. این مدل جدید نرم افزار بواسطه امکاناتی چون استفاده چند کاربر، چندین زبان اجرایی، دسترسی از راه دور،... کمک شایانی به فروشندگان، و سازندگان در استاندارد سازی و مستند سازی پروژه های اجرایی کرده است. Automation Studio به کاربر اجازه میدهد تا سیستم کشف و آشکار سازی نقاط ضعف و عیوب کار را در حین اجرای برنامه، فعال نماید و ابزار بالقوه ی موجود به وی کمک میکنند تا این عیوب را شناسایی و رفع نماید.
این امکانات باعث ایجاد یک محیط امن و مطمئن برای آموزش کارمندان و بالا بردن مهارت اجرایی ایشان شده است.
نتیجه کار :  کاهش زمان و انرژی های به هدر رفته و افزایش تولید است.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
نسخه 32 بیتی
دانلود پارت 1 با حجم 700 مگابایت
دانلود پارت 2 با حجم 465 مگابایت

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
تصویری از محیط کرک شده نرم‌افزار
Operation Systems
  • Windows 7/8/10