در حال بارگذاری...

Geomagic Design Direct 2014 Final نرم افزار تخصصی مهندسی معکوس

نرم افزار ویندوز / مهندسی TRACKER 23823 12 مهر 1392
Geomagic Design Direct 2014 Geomagic Design Direct امروزه به دلیل رشد چشمگیر مهندسی معکوس و اهمیت سرعت انجام کار در این فرایند، استفاده از دستگاه های دیجیتایزر برای بدست آوردن مدل قطعات موجود و ساخت قالب به شدت مورد توجه قرار گرفته است. Geomagic به عنوان یک نرم افزار تخصصی ساخت سطوح دیجیتایز شده، ابزارهای قدرتمندی جهت اصلاح عیوب فایلهای دیجیتایز شده و تبدیل سریع و آسان آنها به سطوح مورد نیاز در اختیار کاربر قرارمی دهد. این نرم افزار دارای قابلیت های بی نظیر و منحصر به فردی است که هم اکنون بیش از 5000 شرکت صنعتی حرفه ای در صنایع مختلف مانند قالبسازی، اتومبیل، هوا فضا، مهندسی پزشکی (ساخت اعضای مصنوعی بدن انسان) و یا ساخت وسایل مصرفی در کل دنیا از آن بهره می برند و بین آنها جایگاه ویژه ای دارد .
Name: Geomagic Design Direct
Version: 2012.1 SP2 (2012.1.2.06273)
Interface: multilanguage
OS: Windows XP / Vista / Seven
System Requirements: SpaceClaim Base and Spark Addin preinstall

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )