در حال بارگذاری...

Autodesk Revit MEP 2016 SP2 طراحی و ترسیم نقشه های تاسیساتی

نرم افزار ویندوز / مهندسی TRACKER 108319 2 شهریور 1394
Autodesk Revit MEP Autodesk Revit MEP اتودسک رویت مپ نرم افزاری قدرتمند از شرکت Autodesk به منظور طراحی و ترسیم نقشه های تاسیسات ساختمانی میباشد که برای طراحی و رسم فنی طراحی نقشه های آسانسورها، تهویه ها، نردبان های اضطراری و تجهیزات آتش نشانی و نجات و طراحی الکتریک مانند شبکه برق ساختمان، و لوله کشی و درواقع ترکیب همه نقشه کشی های تخصصی الکتریک، پایپینگ (لوله کشی) و مکانیک می باشد. در این نرم افزار با استفاده از ابزارهای جدید و حرفه ای و با وجود شمایل و شکلک های هر قسمت از تاسیسات میتوان با کشیدن آنها در صفحه سریعا و به بهترین و دقیق ترین شکل طرح تاسیسات را به وجود آورد. همچنین با این نرم افزار کامل، بسیار سریع میتوان اسناد و طرح های تاسیسات را مرور و مدیریت نمود. از ویژگی های این نرم افزار میتوان به اشتراک گذاری اسناد و فایلها با برنامه هایی نظیر اتوکد آرشیتکت، الکتریکال و مکانیکال اشاره نمود که مورد استفاده هر یک از پیمانکاران و سازندگان پروژه های عظیم تاسیسات ساختمان های بزرگ، فرودگاه ها، ایستگاه ها، کارخانه ها، تاسیسات پتروشیمی و ... میباشد. این نرم افزار به طور کامل از فرمت های سه بعدی DWF پشتیبانی میکند .

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )