در حال بارگذاری...

ConceptDraw MindMap 15.0.0.275 Win/Mac رسم نقشه های ذهنی

نرم افزار ویندوز / مهندسی SalaR 106935 25 مهر 1402
ConceptDraw MindMap ConceptDraw MindMap نرم افزار رسم نقشه های ذهنی شامل مجموعه ای جامع از راه حل های طراحی شده برای طراحی و ساخت نقشه های ذهنی است. با استفاده از برنامه MindMap نقشه های ذهنی ایجاد کنید که به طور مستقیم فرایند تفکر خود را نشان می دهد. ایده ها و داده ها را با یک ابزار بهره وری جامع که انعطاف پذیر و آسان برای استفاده است، سازماندهی کنید. مجموعه ای عالی از سبک های سند و فرمت های سند را تولید کنید. ارائه سخنرانی های زنده از نقشه های ذهنی و سپس آنها را به پاورپوینت یا صفحات وب ارسال کنید. ConceptDraw MindMap مجموعه ای از ابزارها را فراهم می کند تا به سرعت یک نمایش اسلاید ایجاد کنید.
با استفاده از ابزارهای ویرایش MindMap، راهی سریع تر برای ایجاد یک ارائه وجود ندارد. ویژگی های بصری اجازه می دهد تا انتخاب مناطق نقشه ذهن که باید در هر اسلاید گنجانده شود. سپس نمایش ها کشیدن و رها کردن را به ترتیب اسلاید. هنگامی که توالی اسلاید تکمیل می شود، پس از انتقال به سرعت به حالت پیش نمایش ارائه می شود. هر گونه موضوع نقشه ذهن را با استفاده از hypernote گسترش دهید. این ترکیبی از یک یادداشت با لینک های چندگانه است. نقشه های ذهنی با hypernotes به راحتی می تواند مقدار قابل توجهی از دانش را در یک نقشه پشتیبانی کند. همه چیز در نوک انگشتان شماست.

توجـه
  • برای جلوگیری از غیرفعال شدن کرک، نرم افزار را در فایروال آنتی ویروس یا ویندوز قرار بدید

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
Operation Systems
  • Windows 8/10/11
  • macOS 10.13 or later 64-bit