در حال بارگذاری...

Microsoft Project Pro 2019 v2005 Build 14026.20302 Retail مدیریت و کنترل پروژه

نرم افزار ویندوز / مهندسی SalaR 499086 26 خرداد 1400
Microsoft Project 2019 Microsoft Project 2019 يكی از قویترين و قديمی‌ترين نرم‌افزارهای موجود كنترل پروژه محسوب می‌شود.مهندسان كنترل پروژه عموماً از نرم‌افزار Microsoft Project به عنوان ابزاری جهت مديريت زمان پروژه‌ها استفاده می‌كنند. مايكروسافت پروجكت، عليرغم وجود برخی محدوديت‌ها و كمبودها (در مقايسه با نرم‌افزارهای مشابه) به عنوان يك نرم‌افزار كاربردی و پرطرفدار در جهان و خصوصاً در ايران روزانه مورد استفاده كاربران بی‌شماری قرار می‌گيرد و یکی از پرکاربردترین نرم افزارهای مدیریت و کنترل پروژه جهت انجام وظایفی مانند دسترسی آسان و سریع به اطلاعات مربوط به پروژه، پیش بینی و برآورد هزینه ها و بودجه، انتخاب ترکیبی درست از منابع به صورت مجازی، تخمین زمان، منابع و فعالیت های مورد نیاز، پیگیری پیشرفت پروژه و ... در میان مدیران پروژه بشمار می آید .
توضیحات :
  • پیشنهاد میشود با مراجعه به مطلب Microsoft Office 2019 نسخه های جدید نرم افزار Microsoft Project که در این مجموعه موجود میباشد و بصورت ماهانه بروزرسانی میشود را دریافت کنید.
  • این نسخه شامل ورژن 32/64 بیتی در 1 فایل میباشد.
  • این نسخه تنها به روی ویندوز 10 قابل نصب میباشد.
  • فایل با فرمت iso را با استفاده از نرم افزار ساخت درایو مجازی Mount و نصب کنید.
  • در صورت اجرا نشدن نرم افزار و دریافت ارور های dll باید پکیج ++Microsoft Visual C را دانلود و نصب کنید
  • برای فعال سازی به لینک دانلود فعال سازی که جدا قرار داده شده مراجعه کنید و فعال ساز پیشنهادی اول را دانلود کنید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
System Requirements
Operating system : Windows 10, Windows Server 2019
.NET version : Some features may require .NET 3.5 or 4.6 and higher to also be installed