در حال بارگذاری...

Geometric DFMPro 11.1.0.9961 for Siemens NX پلاگین ان ایکس

نرم افزار ویندوز / مهندسی SalaR 19030 15 بهمن 1402
DFMPro for Siemens NX DFMPro یک راه حل یکپارچه CAD که با استفاده از فناوری DFx HCL برای انجام بررسی DFx طراحی محصول توسعه یافته است. DFMPro توسعه محصول سریع‌تر، کم‌هزینه‌تر و بهینه‌تر و همچنین خودکارسازی فرآیند بررسی DFx را امکان‌پذیر می‌کند. DFMPro یک محیط پیچیده را برای طراحان فراهم می کند تا قوانین طراحی از پیش ساخته شده و در نتیجه دانش را به صورت سفارشی پیکربندی کنند. DFMPro با ارائه تجزیه و تحلیل طراحی ساده، دقیق و قوی بر اساس قوانین مرتبط با DFx، در نهایت با دادن اعتماد به نفس و قابلیت‌هایی به طراحان برای ساخت مدل‌های برتر، به محصولات بهتری منجر می‌شود. طراحان با این اطمینان که از اشتباهات پرهزینه پایین دستی عبور نخواهند کرد، آزادند که نوآوری کنند.
DFMPro به عنوان افزونه در بالای Dassault SolidWorks، Siemens NX و PTC Creo Parametric موجود است. همچنین به عنوان یک نسخه مستقل با نام "Geometric DFX" موجود است که از فرمت های فایل از همه پلتفرم های CAD از جمله CATIA، Solid Edge و Inventor پشتیبانی می کند.
DFMPro برای NX، یک طراحی مبتنی بر بهترین روش برای تولید نرم‌افزارهای ادغام‌شده در NX، به مهندسان طراح کمک می‌کند تا طرح‌های خود را برای تولید پایین‌دستی، مونتاژ، کیفیت، سرویس‌پذیری، مسائل مربوط به (DFx) شناسایی و ارزیابی کنند و از دوباره کاری‌های غیرضروری و تغییرات مهندسی را کاهش دهند. از چارچوب موجود، آشنا و اثبات شده NX Check-Mate استفاده می کند و یک رابط HD3D برای پیمایش و برچسب گذاری مشکلات ارائه می دهد. اعتبار سنجی خارج از جعبه را برای فرآیندهای تولید مانند قالب گیری تزریق پلاستیک، ساخت ورق فلزی، ماشین کاری، ریخته گری، مونتاژ و موارد دیگر تسهیل می کند.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید و در آخر گزینه None را انتخاب کنید و Finish بزنید.
  • پوشه DFMPro for NX(x64) موجود در پوشه Crack را در مسیر C:\Program Files\HCLTech\ کپی کنید.
  • به مسیر C:\Program Files\HCLTech\DFMPro For NX(x64)\DFMProLicenseManager رفته و فایل DFMLicenseManager.exe را اجرا کنید.
  • به تب License Setup رفته و در پایین در قسمت Select node locked (Standalone) license file دکمه Browse را بزنید و فایل gssl_SSQ.lic که در مسیر بالا قرار دارد را انتخاب و Open بزنید و بعد روی Apply و Ok کلیک کنید.
Operation Systems
  • Windows 7/8/10/11
  • pre-installed Siemens