در حال بارگذاری...

NI DAQmx 2023 Q1 کنترل کامل دستگاه‌ جمع‌آوری داده DAQ

نرم افزار ویندوز / مهندسی SalaR 14727 3 اسفند 1401
NI DAQmx NI-DAQmx یک درایور نرم افزاری ( کنترل و ارتباط با دستگاه‌های سخت‌افزاری ) قدرتمند برای کنترل دستگاه‌های جمع‌آوری داده (DAQ) است. با استفاده از نرم‌افزار NI-DAQmx ، می‌توانید تنظیمات سیگنال، برنامه‌نویسی، کنترل سطح پایین سیستم عامل و دستگاه را انجام دهید. نرم‌افزار NI-DAQmx شامل یک کتابخانه‌ی بسیار گسترده از توابع و VI‌ها است که شما می‌توانید از آنها در نرم‌افزار برنامه‌نویسی خود، مانند LabVIEW یا LabWindows/CVI، برای برنامه‌نویسی دستگاه‌های خود استفاده استفاده و برنامه‌ریزی کنید. بنابراین، با استفاده از نرم‌افزار NI-DAQmx، کنترل DAQ برای جمع‌آوری داده‌های شما به سادگی امکان‌پذیر می‌شود. با استفاده از نسخه جدید NI-DAQmx، می‌توانید سیستم DAQ خود را با سرعت بالا و به صورت آسان کنترل کنید.
درایور نرم افزاری NI-DAQmx ، از پیکربندی تا برنامه‌نویسی در LabVIEW و کنترل سیستم DAQ شما با توجه به هر جنبه‌ای آن را کنترل می‌کند. با استفاده از این نرم‌افزار، شما همچنین می‌توانید تنظیمات سیگنال و کنترل سیستم عامل و دستگاه خود را نیز انجام دهید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
نسخه 64‌ بیتی
دانلود با حجم 2.1 گیگابايت به همراه لایسنس

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.1/5)
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • دسترسی به اینترنت را قطع کنید.
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • فایل با فرمت iso را توسط نرم افزار درایو مجازی Mount کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید و بعد از نصب در صورت مشاهده پنجره فعال سازی از آن خارج شوید و روی دکمه Reboot Now کلیک کنید تا سیستم ریستارت شود.
  • بعد از بالا آمدن ویندوز فایل NI License Activator.exe را اجرا کنید و روی تمام قسمت ها کلیک راست کنید و گزینه Active را بزنید.
  • نرم افزار را از منوی استارت ویندوز اجرا کنید.
Operation Systems
  • Windows 10/11
  • Windows Server 2016/2019/2022