در حال بارگذاری...

The Ultimate Human Body 3.0 آناتومی 3 بعدی بدن انسان

نرم افزار ویندوز / مهندسی TRACKER 81524 30 فروردین 1392
The Ultimate Human Body
The Ultimate Human Body   آناتومی علمی است که از شناسایی قسمت های گوناگون بدن صحبت می کند و معادل فارسی آن کلمه کالبدشناسی یا تشریح است. آناتومی علمی است که ساختارهای بدن را به طور ماکروسکوپیک و میکروسکوپیک مطالعه می کند. علم آناتومی پایه و اساس علم پزشکی بوده و اصولاً با تمام شاخه های علم پزشکی که در آن ها برای تشخیص اولیه بیماری ها باید علایم بالینی مورد تحلیل قرار گیرد، ارتباط مستقیم دارد. نرم افزار The Ultimate Human Body یک نرم افزار بسیار کاربردی و عالی در مورد آناتومی بدن انسان است .
The Ultimate Human Body یک سفر جذاب و علمی به درون بدن انسان می باشد. تمام بخش ها و اندام های انسان در این نرم افزار می باشند و اطلاعات عظیم مربوط به هر بخش در این نرم افزار به صورت گرافیکی نمایش داده می شود. همچنین می توان با کمک آن به کوچک ترین ذرات و سلول های درون بدن انسان سفر کرد و ماهیت و کارایی آن ها را دریافت. این نرم افزار توسط چند صد نفر متخصص تولید شده است. اطلاعاتی محرمانه و دقیق از مهم ترین های دنیای پزشکی در این نرم افزار گنجانده شده است. تصاویر و انیمیشن های جذاب و اسکن های سه بعدی از تمام بخش های بدن نیز جزو نکات جذاب نرم افزار می باشد .

نرم افزار The Ultimate Human Body شامل بخش های متفاوتی برای یادگیری و درک بهتر دنیای درون بدن انسان می باشد. همچنین برای هرچه جذاب تر شدن نرم افزار، بازی های جذاب و فکری و مرتبط با بخش های بدن نیز در The Ultimate Human Body قرار داده شده است. در کل باید گفت که این نرم افزار کار یک کتاب کامل پزشکی را انجام می دهد و جدا از اطلاعات تئوری، تصاویر واقعی و انیمیشن های ساختگی و حرفه ای می تواند چندین برابر به اهمیت موضوع کمک کند .

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 366 مگابایت

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید