در حال بارگذاری...

NI AWR Design Environment 22.1 v17.03r Build 17559 Rev3 طراحی و شبیه سازی مدار فرکانس بالا

نرم افزار ویندوز / مهندسی harc98 27324 28 تیر 1402
AWR Design Environment NI AWR Design Environment این مجموعه شامل سه ابزار قدرتمند است که می‌توانند با یکدیگر جهت ایجاد یک سیستم یکپارچه شده (Integrated) و  RF (فرکانس رادیویی) یا محیط طراحی آنالوگ استفاده شوند. این ابزارهای قدرتمند به طور کامل در مجموعه AWR Design Environment یکپارچه شده است که باعث می‌شود در حین کار نیازی به ترک محیط اصلی برنامه جهت استفاده از آن‌ها نباشد. برنامه VSS شما را قادر می‌سازد تا سیستم های ارتباطی End-to-End را طراحی و تجزیه و تحلیل کنید. شما می‌توانید سیستم های متشکل از سیگنال های مدوله شده را در این بخش طراحی کنید. برنامهMicrowave Office  و Analog Office به شما کمک می‌کنند تا بتوانید مدارات تشکیل‌شده از شماتیک ها و ساختارهای الکترومغناطیسی (EM) را با استفاده از دیتابیس های قدرتمند برنامه طراحی و سپس لایوت های آن را ایجاد کنید و در نهایت می‌توان طراحی‌های ایجادشده را شبیه‌سازی کرد و با استفاده از ابزار قدرتمند تیون کردن برنامه به نتیجه مطلوب خود نزدیک کنید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
نسخه 64‌ بیتی
دانلود با حجم 719 مگابايت به همراه کرک

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.1/5)
تصویری از محیط کرک شده نرم‌افزار
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • دسترسی به اینترنت را قطع کنید.
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • پوشه AWR موجود در پوشه Crack را در مسیر C:\Program Files (x86) کپی و جایگزین پوشه قبلی کنید.
  • فایل SolidSQUADLoaderEnabler.reg را اجرا کنید و روی دکمه Yes کلیک کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.
Operation Systems
  • Windows 7/8/10/11