در حال بارگذاری...

StataCorp Stata/MP 17.0.19122023 تحلیل داده‌های بزرگ و پیچیده

نرم افزار ویندوز / مهندسی SalaR 40552 20 آذر 1402
Stata StataCorp Stata/MP نرم افزار آماری قدرتمند که به شما این امکان را می دهد تا داده ها را تحلیل و مدیریت کنید، تحلیل های آماری پیشرفته را انجام دهید و نمودارها و نمودارهای حرفه ای ایجاد کنید. نرم افزار Stata توسط پژوهشگران و تحلیلگران در حوزه های مختلف، از جمله اقتصاد، جامعه شناسی، علوم سیاسی، بهداشت عمومی و دیگر رشته ها استفاده می شود. نرم افزار Stata  به شما این امکان را می دهد تا داده ها را تجزیه و تحلیل کنند، نمودارها و نمودارهای حرفه ای ایجاد کنند و تحلیل های آماری پیشرفته را انجام دهند. Stata همچنین امکانات گسترده ای برای مدیریت داده ها ارائه می دهد، از جمله وارد کردن و صادر کردن داده ها از فرمت های مختلف، پاکسازی و مدیریت داده ها، و ادغام چندین مجموعه داده است. یکی از مزایای کلیدی Stata، سختی و قابل اعتماد بودن آن است. این نرم افزار بطور گسترده تست و اعتبار سنجی شده است و در تحقیقات علمی و صنعت گسترده استفاده می شود.
نسخه 17 Stata/MP به شما 29 ویژگی اضافی ارائه می‌دهد، از جمله الگوریتم‌های آماری جدید برای تحلیل آماری بیزی، مدل‌های کاکس با دوره‌ی فاصله زمانی (interval-censored)، متا-تحلیل چند متغیره و تکنیک‌های lasso پیشرفته. دستورات table و etable بازطراحی شده‌اند و اکنون جداول استاندارد و قابل تنظیم برای وب، Microsoft Word و LaTeX را ارائه می‌دهند. قابل ذکر است که استاتا ۱۷ دستور collect را شامل می‌شود که نتایج یک تحلیل را به صورت خودکار ذخیره می‌کند و این نتایج می‌توانند با استفاده از دستور etable در جداولی با کیفیت منتشر شوند. پس از ایجاد جدول، به راحتی می‌توان آن را در گزارش خود صادر کرد.
Stata/MP سریعترین و بزرگترین نسخه‌ی استاتا است. سرعت معمولاً در هنگام اجرای روش‌های برآورد محاسباتی حیاتی است. Stata/MP پشتیبانی چند هسته‌ای (تا ۶۴ هسته/پردازنده) بیشترین پشتیبانی چند هسته‌ای را در میان بسته‌های آماری و مدیریت داده‌ها فراهم می‌کند، که به شما اجازه می‌دهد تا داده‌ها را در نصف تا دو سوم زمان نسبت به استاتا/SE در لپتاپ‌های دو هسته‌ای ارزان قیمت و در یک چهارم تا نیم زمان در رومیزی‌های چهار هسته‌ای و لپتاپ‌ها تحلیل کنید. استاتا/MP حتی روی سر

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
نسخه 64‌ بیتی
دانلود با حجم 1.7 گیگابایت به همراه کرک

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.1/5)
تصویری از محیط کرک شده نرم‌افزار
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • دسترسی به اینترنت را قطع کنید.
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید و در مراحل نصب StataMP را انتخاب کنید.
  • فایل موجود در پوشه Crack را در مسیر C:\Program Files\Stata17 کپی و جایگزین فایل قبلی کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید و در پنجره check for update گزینه Disable Automatic update checking را انتخاب کنید
  • به مسیر Edit > Preferences > General Preferences > General رفته و تیک Enable automatic update checking را بردارید.
  • پوشه stata17update_win را در درایو کپی کنید.
  • داخل نرم افزار در قسمت Command دستور زیر را وارد کنید و Enter و بعد روی دکمه Yes کلیک کنید تا نرم افزار ریستارت شود.
         update from c:\stata17update_win
         update all
  • مجدد دستور بالا را وارد کنید تا نرم افزار آپدیت را آغاز کند.
  • به مسیر C:\Program Files\Stata17 رفته و فایل StataMP-64 را حذف کنید و فایل StataMP-64-old را به StataMP-64 تغییر نام دهید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.
  • برای جلوگیری از غیرفعال شدن کرک، نرم افزار را در فایروال آنتی ویروس یا ویندوز قرار بدید
Operation Systems
  • Windows 8/10/11
  • Windows Server 2012/2016/2019/2022