در حال بارگذاری...

SolidWorks Electrical 2013 SP1 Build 4 ویژه مهندسی برق

نرم افزار ویندوز / مهندسی SalaR 51470 17 آذر 1391
SolidWorks Electrical
SolidWorks Electrical نرم افزار محبوب و قدرتمند طراحی صنعتی به صورت ۳ بعدی برای ایجاد مراجع هندسی، منحنی ها، ایجاد پلان ها با آفست کردن صفحه، ایجاد دستگاه مختصات جدید، منحنی های مارپیچ، شیب دهی به سطوح و قرینه سازی اشیاء سه بعدی، چرخش پروفیل حول یک محور و … همه و همه از ویژگی های بارز این نرم افزار می باشند. نرم افزار SolidWorks یک نرم افزار قدرتمند در زمینه طراحی و خصوصا طراحی سه بعدی است. در این نرم افزار بخش های مجزایی برای مدل سازی و عملیات ورق کاری و جوش کاری و ریخته گری و قالب سازی و همچنین تحلیل تنشو مدلسازی رفتار و مقاومت قطعه تحت بار گذاری های گوناگون وجود دارد. SolidWorks Electrical به نوعی ترکیب بخش اختصاصی Electrical engineering به نرم افزار اصلی  SolidWorks می باشد که محیطی بی نظیر جهت انواع فعالیتهایی که مرتبط با برق می باشند فراهم آورده است.شما در این نرم افزار می توانید به صورت سه بعدی به طراحی انواع تابلوهای برقی با جزئی ترین جزئیات از جنس نوع بدنه ی تابلو تا نوع لوازم به کار رفته در آن که مطابق با آخرین تجهیزات دنیا می باشند بپردازید .
Name: SolidWorks Electrical
Version: 2013 SP1.0 Build 4
OS: Windows Vista / Seven

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 576 مگابایت به همراه Patch

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

 (4.1/5)
تصویری از محیط کرک شده نرم‌افزار