در حال بارگذاری...

SolidWorks Enterprise PDM 2015 SP5.0 مدیریت پروژه

نرم افزار ویندوز / مهندسی SalaR 43918 5 آذر 1394
SolidWorks Enterprise PDM SolidWorks Enterprise PDM  راه حل نرم افزاری مناسب برای ذخیره سازی ایمن ، مدیریت و دسترسی به اطلاعات  پروژه ها میباشد این نرم افزار شما را قادر میسازد تا محصولات جدید را سریع تر و با کیفیت بهتر ایجاد کنید. این به خصوص برای شرکت هایی که دارای پراکندگی جغرافیایی و یا دفاتر گوناگون در سراسر جهان هستند بهینه شده است. DBMS این برنامه بر پایه فن آوری Microsoft SQL Server ساخته شده است. این نرمافزار میتواند با مدیریت پروژه امکان Log کردن فعالیت کلیه افراد تیم ایجاد دسترسی ها برای کارکنان پروژه را بر اساس خواست مدیر پروژه ارائه کند.
یکی دیگر از امکانات دیگر این نرم افزار مدیریت پروژه امکان محاسبه هزینه ها و تحویل در موقع لزوم برای پاسخگویی بر اساس نیاز مشتریان میباشد SolidWorks Enterprise PDM اجازه می دهد اعضای سازمان کار خود را به طور موثر با هم ، و با سرعت بیشتر و با کیفیت بالا انجام داده تا بهترین نتیجه حاصل گردد. این نرم افزار قابلیت نصب در هر دو حالت 64 بیتی و 32 بیتی دارا میباشد.
Name: SolidWorks Enterprise PDM
Version: 2015 SP5.0
OS: Windows Seven / 8
System Requirements: Microsoft SQL Server (Express or full) 2008 SP2 or above


توضیحات :
  • فایل iso رو با استفاده از نرم افزار ساخت درایو مجازی Mount و اقدام به نصب نرم افزار کنید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود پارت 1 با حجم 700 مگابایت
دانلود پارت 2 با حجم 544 مگابایت

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.1/5)
تصویری از محیط کرک شده نرم‌افزار