در حال بارگذاری...

Rockwell Automation Arena 14.0 شبیه سازی سیستم های گسسته پیشامد

نرم افزار ویندوز / مهندسی TRACKER 136902 23 مهر 1391
Rockwell Automation Arena Rockwell Automation Arena  شبیه سازی یكی از كاربردی ترین دروس مهندسی صنایع، کامپیوتر و سایر رشته ها است. نرم افزارهای مختلفی وجود دارند كه شبیه سازی را آسانتر می‌كنند، Arena بسته نرم افزاری برای شبیه سازی سیستم های گسسته پیشامد است كه توسط شركت Systems Modeling به بازار عرضه شده است . Arena نرم افزاری كامل برای انجام مطالعات شبیه سازی است و تمام قدم های یك مطالعه شبیه سازی را پشتیبانی می كند . Arena انعطاف پذیری زبان شبیه سازی Siman و قابلیت های مدل سازی شی گرا را همزمان ارایه می كند و در عین حال از آسانی كاربردی محیط Microsoft Windows استفاده می كند.
Arena برای انیمیشن و مدل سازی گرافیكی مسایل شبیه سازی بسیار مناسب است . این برنامه به كاربر اجازه می دهد كه اشیا مدل سازی به نام كاژول ایجاد كند كه این ماژول ها سنگ بنای تهیه مدل هستند . تمام اجزا یك فرایند شامل منطق ، داده ، انیمیشن و جمع آوری آمار می توانند ماژول هایی برای مشخص كردن فرایندی باشند كه موجودیت ها از آنها می گذرند. Arena با ارایه الگوهایی امكان ساخت انیمیشن مناسب برای مسایل شبیه سازی را به سادگی فراهم می كند . الگوها دسته ای از ماژول ها می باشند كه موجودیت ها ، پردازش ها و واژگان نوع خاصی از مسایل را در بر می گیرند . در این نرم افزار الگوهایی برای مهندسی مجدد فرایندهای تجاری، مراكز تلفن، ساخت و تولید با سرعت بالا، ساخت نیمه هادی ها و بسیاری كاربردهای دیگر به عنوان نمونه تهیه شده است. Arena دارای یك تحلیل گر ورودی و یك تحلیل گر خروجی می باشد. كاربر می تواند با استفاده از تحلیل گر ورودی داده های خام را مشاهده كند . تحلیل گر خروجی نیز برای مشاهده و تجزیه و تحلیل داده های شبیه سازی می باشد . همچنین Arena ، ویژوال بیسیك شركت مایكروسافت را پشتیبانی می كند و به كاربر اجازه می دهد تا از اطلاعات نرم افزارهای كاربردی دیگر مانند Excel استفاده كند یا خروجی های Arena را به این نرم افزارها منتقل كند .

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود پارت 1 با حجم 500 مگابایت
دانلود پارت 2 با حجم 269 مگابایت

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
تصویری از محیط کرک شده نرم‌افزار
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • دسترسی به اینترنت را قطع کنید
  • فایل rwauta14.iso را توسط نرم افزار درایو مجازی Mount کنید.
  • در صورت نصب این نرم افزار در ویندوز 10 - داخل درایو مجازی به مسیر Install\Arena رفته روی فایل Setup کلیک راست کنید و Properties را بزنید. به تب Compatibility رفته و Compatilibility mode را روی Windows 7 قرار بدید و فایل Setup را اجرا کنید.
  • نرم افزار را بوسیله سریال 7328734345 نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • پوشه Arena موجود در پوشه Crack را در مسیر C:\Program Files (x86)\Rockwell Software کپی و جایگزین پوشه قبلی کنید. وارد پوشه شوید و فایل arena_crack.reg را اجرا کنید و روی دکمه Yes کلیک کنید.
  • فایل RSsim32.dll موجود در پوشه Crack\Visual Designer را در مسیر C:\Program Files (x86)\Rockwell Software\Arena\VisD\bin کپی و جایگزین فایل قبلی کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.
  • برای جلوگیری از غیرفعال شدن کرک، نرم افزار را در فایروال آنتی ویروس یا ویندوز قرار بدید
Operation Systems
  • Windows 7/8/10