در حال بارگذاری...

3rd PlanIt 9.04.019.2784 شبیه ساز خطوط راه آهن

نرم افزار ویندوز / مهندسی TRACKER 8710 18 مهر 1391
3rd PlanIt
3rd PlanIt  یکی از قدرتمندترین نرم افزارهایی می باشد که در زمینه شبیه سازی سه بعدی مسیر و ریل های راه آهن ساخته و عرضه شده است. شما با استفاده از این برنامه براحتی می توانید مسیرهای راه آهن و مترو را با بهترین کیفیت طراحی کنید. این برنامه این امکان را برای شما فراهم می کند تا بتوانید با کمک ابزارهای موجود و طرح های آماده در برنامه عمل شبیه سازی را انجام دهید. این برنامه می تواند بصورت سه بعدی تمامی طول مسیر , ریل ها , مسیرهای مختلف , زمین های سخت و هموار , درختان , کوه ها , ابزارهای مورد نیاز ساخت مسیر , تجهیزات , تونل ها , قطار را برای شما به تصویر بکشد. این برنامه دارای رندرینگ بسیار بالا سریع می باشد و شما می توانید تصاویر را با فرمت CAD نیز خروجی بگیرید بدون آنکه در زمان خروجی به مشکل برخورید و برنامه هنگ کند. بهترین گزینه برای شرکت های بزرگ مترو و راه اهن مفید می باشد. این برنامه قابلیت دادن خروجی با کیفیت بالا را دارا می باشد.با این برنامه به راحتی ریل راه آهن را با سرعت بالا ترسیم می کند .

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 88 مگابايت به همراه keygen
لینک کمکی ( Mirror )
لینک کمکی ( Mirror )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

تصویری از محیط نرم‌افزار