در حال بارگذاری...

Processing Modflow X 10.0.23 شبیه سازی جریان آب های زیر زمینی

نرم افزار ویندوز / مهندسی SalaR 8109 12 فروردین 1399
Modflow Modflow نرم افزاری پیشرفته در زمینه شبیه سازی جریان آب های زیر زمینی از میان آبخوان ها و ایجاد مدل های تصویری می باشد. برنامه Modflow می تواند بهترین ابزار ممکن برای کارشناسان موسسات تحقیقاتی ، شرکت های مشاوره ای یا محیط های آموزشی باشد. لازم به ذکر است که Modflow یک نرم افزار ساده نیست و استفاده موثر از آن نیازمند دانش تخصصی می باشد. این برنامه دارای قابلیت های متعددی مانند اجزا و بخش های مختلف بوده که هر کدام به منظور انجام عملیات خاصی طراحی شده اند.
با استفاده از نرم افزار Processing Modflow X می توان از مدل های متعدد ایجاد شده به وسیله نسخه های متفاوت MODFLOW و مدل های سه بعدی آب های زیر زمینی شامل MODFLOW-96، MODFLOW-2000، MODFLOW-2005  و  MODFLOW-NWT استفاده کرد. این مدل ها معمولاً به صورت اپلیکیشن های خط فرمان اجرا می شوند که در این زمینه رابط کاربری گرافیکی این برنامه برای ورود و پردازش داده ها مناسب می باشد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
نسخه 32 بیتی
دانلود با حجم 136 مگابايت به همراه کرک
نسخه 64 بیتی
دانلود با حجم 142 مگابايت به همراه کرک

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
تصاویری از محیط نرم افزار
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • فایل موجود در پوشه Crack را در مسیری که نرم افزار نصب شده است کپی کنید و جایگزین فایل قبلی کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.
Operation Systems
  • Windows 7/8/10
  • Graphics Adapter: supports OpenGL 2.1 or higher