در حال بارگذاری...

Descartes 23.00.02.030 پردازش تصاویر سه بعدی در هر مقیاس

نرم افزار ویندوز / مهندسی SalaR 31322 11 اسفند 1402
Descartes Descartes نرم افزاری که دستکاری سریع و آسان از مشایقه واقعیت سه بعدی در هر مقیاس و همچنین تولید مقطع ، استخراج زمین و خطوط و تولید ارتوفوتوس ، PDF های سه بعدی و iModels را امکان پذیر می کند. با استفاده از Descartes شما می توانید مش های خود را با داده های GIS و مهندسی ادغام کنید تا جستجوی بصری ، ناوبری ، تجسم و انیمیشن آن اطلاعات در متن بصری مش امکان پذیر باشد. این مش ها غنی و سه بعدی مقیاس پذیر از دنیای واقعی است که با نرم افزار مدل سازی واقعیت بنتلی ، ContextCapture ایجاد شده است. تصاویر شطرنجی به شکل تصاویر هوایی ، تصاویر باینری و مدلهای ارتفاع دیجیتال شطرنجی (DEM) به طور کامل در Descartes پشتیبانی می شوند. این یک محیط جامع مدیریت تصویر با تبدیل (شطرنجی به بردار و بردار به شطرنجی) ، پاکسازی و ابزارهای ویرایش است که MicroStation raster management tools را گسترش می دهد.
ابرهای نقطه را می توان غنی ، تقسیم و طبقه بندی و طبقه بندی کرد، سپس می توانید از قابلیت های Descartes برای مدل سازی پیشرفته سه بعدی ، سطح بندی متقابل ، خطوط و استخراج زمین استفاده کنید تا به سرعت و کارآمد از شرایط AS ساخته شده مدل سازی کرده و از فرایند طراحی پشتیبانی کنید. در نتیجه می توانید ابرهای نقطه را بهتر ارزیابی کرده و مدل های مهندسی دقیق تری تولید کنید. انیمیشن ها و ارائه ها برای ارائه نیز می توانند تولید شوند. شما می توانید از بسیاری از منابع از جمله ابرهای نقطه ، خطوط ، مدل های ارتفاع دیجیتال شطرنجی و شبکه های نامنظم مثلثی موجود ، مدل های زمینی مقیاس پذیر بسیار بزرگ تولید کنید. مدل های زمین مقیاس پذیر با منابع داده اصلی هماهنگ می شوند تا به روز بمانند. این به شما امکان می دهد تا از تمام داده های خود یک نمایش جهانی ، فعلی و یکپارچه داشته باشید تا با استفاده از انواع حالت های نمایش و تولید انیمیشن ها و تجسم ، تجزیه و تحلیل ها را انجام دهید. با پشتیبانی از طیف گسترده ای از مدل سازی واقعیت و انواع داده های مهندسی ، می توانید از سرمایه گذاری خود در داده های موجود استفاده کامل کنید و از اطلاعات خود یکپارچه کامل تر شوید. همچنین می توانید تولید تحویل قابل تحویل را در اکثر قالب های استاندارد صنعت برای استفاده در سایر برنامه ها ساده کنید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
نسخه 64‌ بیتی
دانلود پارت 1 با حجم 2 گیگابایت
دانلود پارت 2 با حجم 2 گیگابایت
دانلود پارت 3 با حجم 439 مگابایت

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.1/5)
تصویری از محیط کرک شده نرم‌افزار
آموزش فعال سازی نرم افزار
  • دسترسی به اینترنت را قطع کنید.
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را با استفاده از فایل Setup_DescartesStandAlonex64_23.00.02.030 نصب کنید، اما اجرا نکنید.
  • به روی فایل Patch کلیک راست کنید و گزینه Run as administrator را بزنید (یوزر و پسورد در فایل Password موجود است) و به روی دکمه Patch کلیک کنید
  • نرم افزار را اجرا کنید.
Operation Systems
  • Windows 10/11