در حال بارگذاری...

EFICAD SWOOD 2023 SP2 for SolidWorks طراحی و ساخت محصولات چوبی

نرم افزار ویندوز / مهندسی TRACKER 12229 25 بهمن 1402
SWOOD SWOOD نرم افزاری برای افزایش سرعت ساخت محصولات چوبی است. برنامه EFICAD SWOOD در طراحی و ساخت این موارد در کنار شما خواهد بود. نجاران می توانند از این نرم افزار برای کارآمدتر ساخت پنجره، در، راه پله، مبلمان، سازه ها و سایر محصولات چوبی استفاده کنند. طراحی نرم افزار EFICAD SWOOD به عنوان شتاب دهنده ای برای پروژه های چوبی در برنامه SOLIDWORKS استفاده می شود. به لطف مجموعه ای از قابلیت ها که مختص پردازش چوب و پنل هستند، می توانید طراحی های آماده به ساخت را ساده تر و سریع تر بسازید. پروژه های طراحی شده با ویژگی کشیدن و رهاکردن سریع تر انجام می شوند، نواربندی مواد و زاویه ها به شکلی کارآمدتر مدیریت می شوند و مونتاژ پنل های چوبی با اتصال ها ساده می شوند. به علاوه، منابع مونتاژی که دارای سخت افزار برای در، کشو، قفسه و دیگر چیزها هستند،
به سادگی با برنامه EFICAD SWOOD طراحی می شوند. راه حل تلفیقی دیگری که در محیط نرم افزار SOLIDWORK می توانید از آن استفاده کنید، برنامه SWOOD CAM است. با این برنامه می توانید پارامترهای فایل ها و همه فناوری ماشین آلات چوب کاری را استفاده کنید. از بخش گزارش این نرم افزار می توانید همه اطلاعات ضروری را برای ساخت، برنامه های هدایت عددی کنترل ماشین ها و حتی اسناد شخصی سازی شده مانند سوابق جریان، سوابق سخت افزار یا سایر خروجی های ERP را برای کل پروژه دریافت کنید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
ورژن 2023 (نسخه 64 بیتی)
دانلود با حجم 1.7 گیگابایت به همراه کرک
ورژن 2021 (نسخه 64 بیتی)
دانلود با حجم 1.1 گیگابایت به همراه کرک
ورژن 2020 (نسخه 64 بیتی)
دانلود با حجم 927 مگابایت به همراه کرک

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
تصویری از محیط کرک شده نرم‌افزار
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • دسترسی به اینترنت را قطع کنید.
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • فایل Setup.iso را توسط نرم افزار درایو مجازی Mount کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • فایل deficad_SSQ.dat و پوشه SWOOD2023 موجود در پوشه Crack را در مسیر C:\Program Files\EFICAD کپی کنید.
  • در منوی استارت ویندوز Environment Variables را جستجو کنید و روی Edit the system environment variables و بعد به روی Environment Variables کلیک کنید.
  • در کادر اول و دوم گزینه New را بزنید و قسمت های خالی را بصورت زیر تکمیل کنید.
    Name : DEFICAD_LICENSE_FILE
    Value : C:\Program Files\EFICAD\deficad_SSQ.dat
  • سیستم را ریستارت کنید.
  • پوشه SWOODData موجود در SWOODData.7z فایل را در مسیر C:\Program Files\EFICAD کپی کنید.
  • نرم افزار SolidWorks را اجرا کنید و به مسیر SWOOD Design > Settings و مسیر پوشه SWOODData را بعنوان Data Directory قرار دهید.
Compatibility
  • SolidWorks 2010-2024 Win64