در حال بارگذاری...

MagiCAD 2019 UR-2 for AutoCAD 2019 ساخت سریع مدل های BIM

نرم افزار ویندوز / مهندسی SalaR 13910 3 دی 1398
MagiCAD MagiCAD نرم افزاری پیشرفته و کاربردی در زمینه مدلسازی داده ها به منظور ساخت سیستم های مهندسی داخلی برای AutoCAD می باشد. برنامه MagiCAD دارای ابزارهای طراحی قدرتمند و محاسبات یکپارچه ای به منظور ایجاد سریع مدل های BIM واقعی از سیستم های مهندسی بوده که بیش از یک میلیون مدل BIM از تجهیزات مهندسی از سازندگان جهانی را دارا می باشد. هر یک از مدل ها دارای هندسه دقیق و مجموعه ضروری برای داده های فنی بوده که به منظور مدلسازی سیستم ها در برنامه MagiCAD و جهت استفاده در AutoCAD و انجام محاسبات مورد استفاده قرار می گیرند. غالباً افزایش نیازمندی ها برای حفظ انرژی و کیفیت هوا می تواند در تضاد با یکدیگر باشد. ابزار تهویه هوای این برنامه می تواند راه حل کارآمدی برای طراحی سیستم های تهویه هوا محسوب گردد. این ابزار دارای عملکردهای محاسباتی مانند جمع جریان ، انتخاب سطح مقطع ، تعادل ، محاسبات آکوستیک و ایجاد خصوصیات دیگر می باشد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
Autodesk AutoCAD 2019
دانلود نسخه 64 بیتی با حجم 900 مگابايت به همراه کرک
Autodesk Revit 2019
دانلود نسخه 64 بیتی با حجم 1 گیگابايت به همراه کرک

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
Operation Systems
  • Windows 7/8/10