در حال بارگذاری...

Siemens HEEDS MDO 2310.0 شبیه سازی و تحلیل طرح ها و مدل‌ ها

نرم افزار ویندوز / مهندسی TRACKER 6536 27 آبان 1402
Siemens HEEDS MDO Siemens HEEDS MDO نرم افزار بهینه سازی طراحی میان رشته ای برای بهینه سازی طراحی محصولات مورد نظر با استفاده از مدل سازی میان رشته ای است که با آن می توانید به سادگی جهت های اصلی تغییرات را شناسایی کنید، تأثیر پارامترهای مشخص شده را درک کنید و با ایجاد سناریوهای «چه می شود اگر» مشکلات را حل کنید. مدل سازی و شبیه سازی در نرم افزار Siemens HEEDS MDO راهی عالی برای طراحان و مهندسان است تا با کارایی بالا و هزینه اندک بتوانند چگونگی عملکرد محصولات خود را تحت شرایط موردانتظار ارزیابی کنند. بهبود کارایی طراحی، فرآیندی کسل کننده، دستی و زمان بر است. با افزایش پیچیدگی محصول، تشخیص تغییراتی که عملکرد را بهبود می بخشند بیش از رویکرد اصولی کارآمد نیازمند آزمون و خطاست.
برنامه Siemens HEEDS MDO محیطی را ایجاد می کنند که با آن می توانید طراحی های بهتر را سریع تر کشف کنید. راه حل این چالش ها با خودکارسازی فرآیند تحلیل، بهره گیری از سخت افزار محاسباتی، جست و جوی راه حل هایی برای عملکرد بهتر و ایجاد راه هایی جذاب برای بررسی کارایی طراحی در نرم افزار HEEDS MDO اتفاق می افتد. حتی مهندسانی که تجربه بهینه سازی طراحی اندکی دارند، می توانند از این نرم افزار برای کشف طراحی های مطلوب در کسری از زمان استفاده کنند و کارهای تکراری را دستی انجام دهند.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
نسخه 64‌ بیتی
دانلود با حجم 2.1 گیگابايت به همراه کرک

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
تصویری از محیط کرک شده نرم‌افزار
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید و در مرحله سوم نصب گزینه Custom را انتخاب کنید و Next بزنید. در مرحله بعد License Server انتخاب شده باشد و Next بزنید و در قسمت please choose a file را خالی گذاشته  و Next بزنید و در قسمت Server آدرس 27027@localhost را وارد کنید و Next بزنید. در مراحل نصب VCollab گزینه Floating را انتخاب کنید و  و در قسمت Server آدرس 27028@localhost را وارد کنید و دکمه Set را بزنید.
  • بعد از پایان نصب سیستم را ریستارت نکنید
  • به منوی Start رفته و Services را جستجو و اجرا کنید . HEEDS License Server را پیدا و Stop کنید.
  • پوشه HEEDS موجود در پوشه Crack را در درایو C کپی و جایگزین پوشه قبلی کنید.
  • پوشه VCollab موجود در پوشه Crack را در مسیر C:\Program Files کپی و جایگزین پوشه قبلی کنید.
  • فایل SolidSQUADLoaderEnabler.reg را اجرا کنید و Yes را بزنید.
  • سیستم را ریستارت کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.
Operation Systems
  • Windows 7/8/10