در حال بارگذاری...

f.lux 4.134 نرم افزار تنظیم خودکار روشنایی صفحه نمایش

نرم افزار ویندوز / ابزار دسکتاپ SalaR 114489 4 اسفند 1402
f.lux f.lux نرم افزاری ساده و در عین حال کاربردی بوده که امکان تنظیم خودکار روشنایی صفحه نمایش و رنگ ها را بر اساس شرایط نور روز/شب فراهم می کند. به منظور استفاده بهتر از این برنامه می بایست کاربر جزییات مکانی خود مانند موقعیت جغرافیایی را وارد کرده تا این برنامه بتواند زمان دقیق روز و بر همان اساس میزان روشنایی مناسب را محاسبه نماید. بعد از مشخص نمودن موقعیت جغرافیایی بر روی نقشه ، این برنامه زمان محلی را مشخص می کند و یک زمانبندی 24 ساعته را برای رایانه در نظر می گیرد. علاوه بر این امکانات ، کاربر می تواند میزان روشنایی صفحه نمایش را برای زمان روز و شب تعیین نماید که دارای مقادیر مختلفی از سطح 'Candle' ، 'Halogen' و 'Daylight' می باشد.
به منظور اطمینان حاصل نمودن از مناسب بودن میزان روشنایی بر اساس زمانبندی در نظر گرفته شده می توان کل تغییرات روشنایی در طول روز را در چند ثانیه مشاهده کرد. همچنین این برنامه دارای حالت نمایش فیلم است که جزییات رنگ و سایه را حفظ می کند اما همچنان تصاویر را با رنگ های گرمتر نمایش می دهد و کنتراست را متعادل می سازد. اکثر افراد مدت زمان زیادی را در مقابل صفحه نمایش می گذارنند و در معرض آسیب های چشمی قرار دارند ، خوشبختانه این برنامه می تواند با ارائه تنظیمات انعطاف پذیر و مناسب مانع از وارد آمدن صدمه به چشم های کاربران شود.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 651 کیلوبایت ( رایگان )
لینک کمکی ( official link )
اطلاعات بیشتر
تغییرات نرم افزار

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.3/5)
تصاویری از محیط نرم افزار
Operation Systems
  • Windows 7/8/10/11