در حال بارگذاری...

Winaero WEI Tool 1.0.0.2 نرم افزار ارزیابی كارايی سخت افزار سیستم در ویندوز 8.1

نرم افزار ویندوز / ابزار دسکتاپ TRACKER 18548 11 بهمن 1395
Winaero WEI Tool Winaero WEI Tool در ویندوز 8.1 ویژگی های خوب و جدیدی اضافه شد که از آن جمله میتوان به بازگشت منوی استارت، بوت مستقیم به دسکتاپ، یکپارچگی با سرویس اسکای درایو، بهبود در رابط کاربری مدرن مترو و ... اشاره کرد، اما با این حال مایکروسافت گزینه‌ ها و امکانات کاربردی را نیز از این ویندوز حذف کرده است که اگر چه در نظر بسياری از كاربران چندان حائز اهميت نبود اما گروهی از کاربران را بشدت نا اميد كرد، یکی از این امکانات سیستم ایندکس یا شاخص گذاری سخت افزاری بود (اين قابليت امتياز ارزيابی شده توسط ابزار System Assessment Tool در رابطه با كارايی سخت افزار سيستم نظير پردازنده، حافظه رم، گرافيک، هارد ديسک و ... را آنالیز و نمايش ميداد و سپس كمترين امتياز را بعنوان مقدار WEI تنظيم ميكرد) که به دلیل برخی مشکلات از جمله اشغال منابع سیستمی در پس زمینه ویندوز از ویندوز 8.1 حذف شد، به همین جهت در ادامه نرم افزار کم حجم و پرتابلی را به کاربران علاقه مند به این امکان حذف شده معرفی میکنیم که عزیزان با دانلود و استفاده از آن میتوانند امتياز سخت افزاری ویندوز به سیستم خود را همانند ویندوز 8 در ویندوز 8.1 مشاهده و مورد بررسی قرار دهند.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 40 کیلوبایت ( رایگان )
لینک کمکی ( Mirror Link )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)