در حال بارگذاری...

EaseUS DupFiles Cleaner Pro 3.5.0 جستجو و حذف فایل تکراری

نرم افزار ویندوز SalaR 15082 8 اسفند 1402
EaseUS DupFiles Cleaner EaseUS DupFiles Cleaner نرم افزاری کاربردی که با استفاده از آن می‌توانید فایل‌های تکراری، مانند فایل‌های صوتی، تصویری، اسناد و ... را جستجو و به صورت دسته‌ای حذف کنید. این برنامه امکان یافتن سریع انواع فایل‌های تکراری و پاکسازی فایل‌های حجیم را برای به دست آوردن فضای ذخیره‌سازی بیشتر و بهبود عملکرد سیستم فراهم می‌کند. برنامه EaseUS DupFiles Cleaner می‌تواند در صورت نیاز از الگوها و فیلترهای نام فایل برای محدود کردن جستجو استفاده کند. به این ترتیب، می‌توانید آن را پیکربندی کنید تا فقط به دنبال تصاویر، ویدیوها، فایل‌های صوتی، اسناد، آرشیوها یا هر نوع فایلی باشد. همچنین یک لیست حذف قابل تنظیم وجود دارد که می‌تواند به طور خودکار انواع خاصی از فایل‌ها را از جستجو حذف کند. EaseUS DupFiles Cleaner با مقایسه فایل ها بر اساس هدر یا کل چک‌سام CRC، گزارشی آماری از یافته‌های خود را نمایش می‌دهد و به شما امکان می‌دهد لیست فایل‌های تکراری را نیز به طور دقیق بررسی کنید.
پاک کننده فایل های تکراری برای ویندوز
  • پیدا کردن و حذف فایل های تکراری و تصاویر مشابه، از جمله درایو محلی گوگل و غیره.
  • اسکن فایل های مشابه از هارد دیسک های داخلی و خارجی، مانند فلش مموری USB، کارت SD و غیره.
  • آزاد کردن فضای دیسک و افزایش سرعت عملکرد ویندوز
  • پشتیبانی از جستجوی فایل های تکراری در دستگاه های ذخیره سازی NAS (Synology NAS)
پیدا کننده و حذف کننده فایل های تکراری
  • اسناد، فیلم ها، تصاویر، صدا، آرشیوها و سایر فایل های تکراری فضای دیسک کامپیوتر شما را اشغال می کنند. با این ابزار پیدا کننده فایل، همه فایل های مطابقت یافته قابل اسکن و مکان یابی هستند، بدون توجه به حجم آنها. فقط کافیست هارد دیسک یا پوشه های مورد نظر را انتخاب کنید و بگذارید موارد تکراری را برای شما جستجو کند. سپس نتایج را بررسی کنید و به صورت دستی فایل هایی را که می خواهید حذف کنید علامت گذاری کنید، یا بهتر است، اجازه دهید انتخاب هوشمند همه کارها را انجام دهد.
پیدا کننده فایل های تکراری در سرویس های ابری
  • درایوهای ابری راهی راحت برای ذخیره و دسترسی به فایل ها از هر کجا هستند، اما به سرعت می توانند با فایل های تکراری شلوغ شوند. با الگوریتم های اسکن پیشرفته آن، می تواند به سرعت فایل های تکراری را در درایوهای محلی، از جمله Google Drive، OneDrive و Dropbox شناسایی کند. بهینه سازی فضای ذخیره سازی ابری، بهبود عملکرد همگام سازی و سازماندهی فایل های ابری اکنون آسان شده است.
پیدا کننده و پاک کننده تصاویر مشابه
  • مشابه فایل های تکراری، فایل های مشابه نیز فضای دیسک رایانه شخصی شما را هدر می دهند. اکنون، شما نه تنها می توانید فایل های تکراری را پیدا کنید، بلکه تصاویر مشابه را نیز از رایانه شخصی خود بیابید. این ابزار عکس هایی را که شبیه به هم هستند تشخیص می دهد، آنها را به صورت گروهی لیست می کند، بهترین را به طور خودکار علامت گذاری می کند و موارد مورد نیاز را حذف می کند تا بتوانید فضای بیشتری را در هارد دیسک یا هارد اکسترنال خود، مانند کارت SD، فلش USB و درایوهای شبکه به دست آورید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
نسخه 64‌ بیتی
دانلود با حجم 81 مگابایت به همراه کرک

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
تصاویری از محیط نرم افزار
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • دسترسی به اینترنت را قطع کنید.
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید، اما اجرا نکنید.
  • فایل موجود در پوشه Crack را در مسیری که نرم افزار نصب شده است کپی و جایگزین فایل قبلی کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.
  • برای جلوگیری از غیرفعال شدن کرک، نرم افزار را در فایروال آنتی ویروس یا ویندوز قرار بدید
Operation Systems
  • Windows 10/11