در حال بارگذاری...

Siemens Simcenter Flotherm XT 2310.0 شبیه سازی حرارتی

نرم افزار ویندوز / مهندسی SalaR 8631 1 فروردین 1403
Siemens Simcenter Flotherm XT FloTHERM XT نرم افزار منحصر به فرد برای شبیه سازی حرارتی است که در تمامی مراحل طراحی لوازم الکترونیکی، از طراحی مفهومی تا ساخت، قابل استفاده است و کیفیت محصول، قابلیت اطمینان و زمان رسیدن به بازار را بهبود می بخشد. FloTHERM XT جریان های طراحی MCAD و EDA را به طور محکم با هم ادغام می کند و زمان فرآیند طراحی را حداقل دو برابر سریعتر از محصولات شبیه سازی سنتی با کاربرد عمومی می کند. این امر طراحان و متخصصان حرارت را قادر می سازد تا به سرعت و به طور موثر به یک راه حل مطلوب برسند. رابط کاربری مبتنی بر CAD و همچنین موتور هندسی برای هندسه های پیچیده و با شکل دلخواه، به کاربران امکان می دهد تا به سرعت به بهره وری برسند. FloTHERM XT اتصالات CAD و قابلیت های پیشرفته مدل سازی CAD را ارائه می دهد که به طور قابل توجهی منحنی یادگیری را کوتاه می کند.

ایجاد مدل و شبیه سازی سریع و دقیق
SmartParts هندسی و غیر هندسی کامل و قابلیت های کتابخانه ای به کاربران امکان دسترسی به مجموعه کاملی از محبوب ترین قطعات برای ایجاد مدل سریع و دقیق را می دهد.

مطالعات پارامتری برای طراحی های بهینه سازی شده
محیط کاملاً یکپارچه FloTHERM XT برای تعریف، حل و تجزیه و تحلیل نتایج با استفاده از تغییرات پارامتری هندسه، ویژگی ها (مانند مواد، حرارتی) به علاوه پارامترهای راه حل، فرآیند بهینه سازی طراحی را به طور قابل توجهی بهبود می بخشد. جدول سناریوی "طراحی آزمایش ها" به کاربران امکان می دهد تا تعدادی از مطالعات را برای اطمینان از بهترین پوشش حوزه طراحی راه اندازی کنند. این سناریوها همچنین ممکن است به ماشین های از راه دور با ظرفیت بیشتر ارسال شوند.

رابط کاربری پیشرفته EDA
قابلیت همکاری FloTHERM XT با جریان های طراحی PCB باعث کاهش ترجمه داده های وقت گیر و خطاهای پرهزینه می شود. این نرم افزار یک رابط مستقیم آسان و بصری به Mentor Xpedition ارائه می دهد و رابط ODB++ آن Cadence، Zuken و Altium را پشتیبانی می کند. هر چیدمان برد و قطعه را می توان قبل از انتقال به FloTHERM XT از نظر موقعیت، اندازه، جهت، شکل و سطح مدل سازی وارد و به راحتی اصلاح کرد. و با افزودن شبیه سازی قلمرو حرارتی، FloTHERM XT از مدل های دقیق مس "زیر قطعه" پشتیبانی می کند که برای دور کردن گرما از آن قطعه استفاده می شود و در نتیجه دقت را بیشتر می کند. به همین دلیل است که FloTHERM XT تنها راه حل موجود در بازار است که به مهندسان اجازه می دهد تا بدون زحمت با هندسه ایجاد شده در دنیای MDA یا EDA کار کنند.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
نسخه 64‌ بیتی
دانلود پارت 1 با حجم 2 گیگابایت
دانلود پارت 2 با حجم 2 گیگابایت
دانلود پارت 3 با حجم 633 مگابایت

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.3/5)
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • فایل با فرمت ISO را توسط نرم افزار درایو مجازی Mount کنید.
  • نرم افزار را نصب و در مراحل نصب گزینه Client را انتخاب کنید.
  • پوشه ProgramData موجود در پوشه Crack را در درایو C کپی کنید.
  • پوشه 2310 موجود در پوشه Crack را در مسیر C:\Program Files\Siemens\SimcenterFlothermXT کپی و جایگزین پوشه قبلی کنید.
  • فایل Siemens_Flotherm_Licensing.reg را اجرا کنید و روی Yes کلیک کنید.
  • سیستم را ریستارت کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.
Operation Systems
  • Windows 10/11