در حال بارگذاری...

Desktop Icons Spacing Controller 2.0 تغییر فاصله آیکن دسکتاپ در ویندوز 8

Desktop Icons Spacing Controller Desktop Icons Spacing Controller در نسخه های قبلی سیستم عامل ویندوز، شما میتوانستید با استفاده از تنظیمات پیشرفته نمایش فاصله افقی و عمودی بین آیکن های دسکتاپ را تغییر دهید. اما در ویندوز 8 مایکروسافت تنظیمات Advanced Appearance را حذف کرده و دیگر گزینه ای برای تغییر فاصله آیکن های دسکتاپ وجود ندارد. Desktop Icons Spacing Controller نام ابزار رایگان و کم حجمی در همین رابطه است که شما با استفاده از آن میتوانید به راحتی فاصله افقی و عمودی بین آیکن های دسکتاپ را به میزان دلخواه تغییر دهید .


توضیحات :
برای استفاده از این ابزار میبایست با کشیدن دستگیره ها به چپ و راست فاصله افقی و عمودی بین آیکن های دسکتاپ را تغییر دهید و برای مشاهده تغییرات نیاز است که یکبار سیستم را Restart کنید .


در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 350 کیلوبایت ( رایگان )
لینک کمکی ( Mirror Link )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

 (4.1/5)