در حال بارگذاری...

IDEA StatiCa 21.1.4.1568 طراحی و بررسی سازه فولادی و بتنی

نرم افزار ویندوز / مهندسی SalaR 15769 4 مرداد 1402
IDEA StatiCa IDEA StatiCa نرم افزار مهندسی که برای طراحی و بررسی سازه های فولادی و بتنی استفاده می شود. این نرم افزار می تواند اتصالات فولادی، دیوارهای بتنی، تیرها و سایر جزئیات را طراحی و بررسی کند. IDEA StatiCa همچنین می تواند تجزیه و تحلیل غیر خطی را انجام دهد، که به آن اجازه می دهد تا رفتار واقعی سازه ها را بهتر مدل کند. IDEA StatiCa Connection اتصالات جوشی یا پیچی، اتصالات 2D یا 3D، اتصالات یا تکیه گاه را از هر نوع توپولوژی طراحی و بررسی می کند. بررسی های واضح قبول / رد را بر اساس استانداردهای EN / AISC / CISC / AU / SP 16 در یک گزارش کامل با نقشه ها ارائه می دهد. برای تجزیه و تحلیل، از روش منحصر به فرد CBFEM مبتنی بر عنصر محدود استفاده می شود. مدل سازی یک مدل ماده الاستیک-پلاستیک را برای همه عناصر اتصال - صفحات، عناصر، پیچ ها و جوش ها در نظر می گیرد. پیچ های پیش تنیده و رفتار پلاستیکی جوش ها نیز در نظر گرفته شده اند.

IDEA StatiCa Detail تقویت و بررسی همه انواع دیوارها، تیرها و جزئیات (در 2D) مانند انتهای دال، بازشوها، آویزان ها، براکت ها، دیافراگم ها، اتصالات قاب و بسیاری موارد دیگر را انجام می دهد. ما بررسی های واضح قبول / رد ULS و SLS را مطابق با کد با گزارش کامل و لیست مواد ارائه می دهیم. موقعیت موثرترین تقویت به طور خودکار شناسایی می شود. IDEA StatiCa Detail از تجزیه و تحلیل عنصر محدود برای شکستن محدودیت های رویکرد طراحی استاندارد استفاده می کند.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
نسخه 64‌ بیتی
دانلود با حجم 308 مگابايت به همراه کرک

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.1/5)
تصویری از محیط کرک شده نرم‌افزار
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • دسترسی به اینترنت را قطع کنید.
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید.
  • فایل ShaferFilechck.dll موجود در پوشه Crack را در مسیر C:\Program Files\IDEA StatiCa\StatiCa 21.1 کپی و جایگزین فایل قبلی کنید.
  • فایل Authentication.xml موجود در پوشه Crack را در مسیر C:\Users\YOUR-USERNAME\AppData\Local\IDEA_RS کپی کنید. ( بجای YOUR USERNAME باید نام کاربری خود در ویندوز را وارد کنید )
  • نرم افزار را اجرا کنید.
  • برای جلوگیری از غیرفعال شدن کرک، نرم افزار را در فایروال آنتی ویروس یا ویندوز قرار بدید
Operation Systems
  • Windows 7/8/10/11