در حال بارگذاری...

Shell Tools 2.6 افزودن ویژگیهای جدید به منوی راست کلیک

ShellTools Shell Tools برخی از ویژگی های سیستم عامل ویندوز باعث افزایش سرعت عمل و بهبود بهره وری در استفاده از رایانه شده است. یک مثال بسیار ساده آن دسترسی به ابزار و برنامه ها از طریق منوی راست کلیک (Right-Click Context Menu) که در محیط های مختلف برای ما نمایش میابد است. همین طراحی ساده را تمام سیستم عامل های دیگر نظیر لینوکس و Mac OS X از ویندوز به ارث برده اند. برنامه های مختلفی برای ویرایش همین منو ها وجود دارد تا باز هم عملکرد و سرعت دسترسی به برنامه ها و ابزارها را افزایش دهد. Shell Tools ابزاری ساده و در عین حال قدرتمندی است که چند ویژگی کاربردی مانند: تغییر اندازه تصویر، نصب و یا حذف فونت، اندازه کپی، مسیر کپی، نمایش فایل های مخفی، نمایش پسوند فایل ها و ... را به منوی راست کلیک اضافه می کند.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 2 مگابایت ( رایگان )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
تصویری از محیط نرم افزار
Operation Systems
  • Windows 7/8/10