در حال بارگذاری...

Windows 8 Start Screen Customizer 1.4.10 تغییر تصویر Start Screen ویندوز 8

Windows 8 Start Screen Customizer



Windows 8 Start Screen Customizer  از آنجایی که کاربران ویندوز 8 توانایی تغییر تصویر زمینه Start Screen و یا دیگر سفارشی سازی‌های موجود را ندارند. در این نوشته با نرم افزار رایگان Windows 8 Start Screen Customizer برای این منظور آشنا می‌شویم که علاوه بر امکان تغییر تنظیمات صفحه شروع ویندوز امکان تغییر تصویر زمینه به صورت خودکار (Slideshow) را نیز در اختیار شما در تمامی نسخه های انتشار یافته ویندوز 8 قرار خواهد داد .
توضیحات و نحوه ی استفاده از نرم افزار :

پس از دانلود و اجرای برنامه Windows 8 Start Screen Customizer با صفحه ای روبرو خواهید شد که با استفاده از آن به بسیاری از تنظیمات مربوط به صفحه شروع و یا همان Start Screen ویندوز 8 خود را خواهید داشت. در سمت چپ پنجره اصلی این برنامه لیستی از نمونه های از قبل طراحی شده برای استفاده به عنوان پوسته Start Screen وجود دارد که برای استفاده از آن‌ها تنها کافی است بر روی نمونه مورد نظر کلیک کرده و سپس بر روی گزینه Apply موجود در پایین همین قسمت کلیک کنید .

در صورتی که می‌خواهید از تصاویر مورد نظر خود به عنوان تصویر زمینه استفاده کنید می‌توانید با کلیک بر روی دکمه Load Picture تصویر مورد نظر را در سیستم خود انتخاب کنید و در نهایت با انتخاب محدوده ای از آن تصویر که می‌خواهید به عنوان پس زمینه صفحه شروع نمایش داده شود و کلیک بر روی دکمه Apply & Save کار را به پایان برسانید. البته با تیک دار کردن گزینه Blur در پایین صفحه کمی تصور را مه آلود و یا همان محو کنید تا گزینه های موجود در Start Screen ویندوز شما به خوبی بر روی آن قابل رویت باشند .

اگر دوست دارید از تصویر پس زمینه دسکتاپ خود نیز به عنوان تصویر پس زمینه صفحه شروع ویندوز استفاده کنید گزینه Use Desktop Wallpaper به شما این امکان را خواهد داد .

برای تغییر خودکار تصویر زمینه نیز با استفاده از دکمه Select Picture شاخه در بر دارنده تصاویر مورد نظر را انتخاب کنید و سپس گزینه Slideshow را تیک دار کنید و در قسمت Interval بازه زمانی که می‌خواهید تصاویر انتخاب شده به عنوان تصویر پس زمینه Start Screen ویندوز تغییر کنند را وارد کنید. برای اجرای خودکار این برنامه در هر بار راه اندازی سیستم نیز تنها کافی است گزینه Run at Start-up را تیک دار کنید .

یکی دیگر امکانات برنامه Windows 8 Start Screen Customizer امکان تعیین شفافیت نمایش صفحه Start Screen ویندوز و البته گزینه های نمایش داده شده در آن است. برای تغییر شفافیت صفحه شروع نیز می‌توانید از بخش Start Screen Opacity و برای تنظیم شفافیت گزینه‌ها از بخش Title Opacity بهره ببرید. توجه داشته باشید پس از تنظیم این دو مورد برای ثبت تغییرات انجام شده نیاز است دوباره بر روی دکمه Apply کلیک کنید و یا برای برگشت به تنظیمات اولیه نیز می‌توانید از دکمه Default کلیک کنید .

همچنین برای اضافه کردن گزینه‌های مورد نیاز خود به محیط صفحه شروع ویندوز نیز می‌توانید از آموزش اضافه کردن گزینه در صفحه شروع ویندوز 8 با Start Screen Pinner استفاده کنید .

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 1.5 مگابایت ( رایگان )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
تصویری از محیط نرم افزار