در حال بارگذاری...

Stardock Fences 5.0.4.1 دسته بندی آیکون های دسکتاپ

Stardock Fences Stardock Fences نرم افزاری مفید در زمینه مرتب سازی آیکون های ویندوز می باشد که شما با کمک آن به آسانی می توانید آیکون برنامه هایی که بیشتر با آنها سر و کار دارید را مرتب سازی کنید و دسترسی خود را به آنها سریعتر کنید. نرم افزار Stardock Fences به شما این امکان را می دهد تا آیکون های دسکتاپ را دسته بندی کرده و ضمن زیباتر کردن محیط کاری خود دسترسی به برنامه ها را نیز آسان تر کنید و همچنین سرعت عمل خود را افزایش دهید. شما می توانید برنامه هایی را بر اساس کارهای روزانه، هفتگی و ماهیانه دسته بندی کنید و امکان محو کردن آیکون ها بر روی دسکتاپ نیز در این برنامه گنجانده شده است. Stardock Fences می تواند برای تمامی افرادی که روزانه با برنامه های زیادی سر و کار دارند مفید واقع شود و مانند یک میانبر واقعی عمل کند.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 10 مگابایت ( کرک شده )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
تصویری از محیط کرک شده نرم‌افزار
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید و پس از اجرا شدن از نرم افزار خارج شوید.
  • فایل Patch را در مسیری که نرم افزار نصب شده است کپی کنید.
  • به روی فایل Patch کلیک راست کنید و گزینه Run as administrator را بزنید و به روی دکمه Patch کلیک کنید.
  • مسیر ذخیره فایل pointer که در زمان انجام عملیات Patch از شما در خواست میشود را در همان مسیری که نرم افزار نصب شده است قرار دهید و save بزنید.
  • ویندوز را ریستارت کنید.
Operation Systems
  • Windows 10/11