در حال بارگذاری...

MetroApp Link 2.3 ساخت میانبر از اپلیکیشن های مترو در ویندوز 8

MetroApp Link MetroApp Link  همانطور که می دانید یکی از ویژگی های جدید ویندوز 8 Start Screen با رابط کاربری مترو می باشد. مایکروسافت اپلیکیشن های مترو بسیاری را منتشر کرده است که از طریق فروشگاه ویندوز قابل دسترسی می باشند. برای دسترسی به این اپلیکیشن ها شما ابتدا باید Start Screen را باز کنید سپس بر روی آیکن برنامه کلیک کنید تا اجرا شوند. به طور پیش فرض شما نمی توانید از اپلیکیشن ها یک میانبر بر روی دسکتاپ تهیه کنید. MetroApp Link ابزار پرتابل و رایگانی است که به شما اجازه می دهد تا یک Shortcut از اپلیکیشن های مترو روی دسکتاپ داشته باشید. برای ساخت میانبر برنامه MetroApp Link را اجرا کنید. در مقابل هر برنامه یک دکمه با عنوان Create shortcut قرار دارد که با استفاده از آن می توانید میانبر مورد نظر خود را بسازید.
توضیحات :
  • توجه داشته باشید که این برنامه فعلا فقط لیست اپلیکیشن های پیش فرض ویندوز 8 را نمایش می دهد و شامل برنامه هایی که بعدا از طریق App Store نصب کرده اید نمی شود .

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 3 مگابایت ( رایگان )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

 (4.1/5)