در حال بارگذاری...

CrystalMark Retro 1.0.1 + Portable تست قطعات سخت افزار

نرم افزار ویندوز SalaR 8681 11 فروردین 1403
CrystalMark Retro CrystalMark Retro نرم افزار قدرتمند برای سنجش عملکرد و توانایی های یک کامپیوتر است. نرم افزار CrystalMark Retro به شما امکان می دهد تا تک تک قطعات سخت افزاری را بررسی کنید و گزارش های کاملی شامل اطلاعات دقیق در مورد پارامترهای عملکرد سیستم تهیه کنید. نرم افزار قادر به تست پردازنده (CPU) و حافظه رم (RAM)، سرعت خواندن و نوشتن دیسک سخت (HDD) و همچنین توانایی های گرافیکی کامپیوتر شما است. توصیه می شود قبل از شروع تست، تمام برنامه های در حال اجرا را ببندید تا از دقت نتایج اطمینان حاصل شود. ارزیابی ممکن است کمی طول بکشد. CrystalMark Retro با استفاده از الگوریتم های تخصصی، تست های کاملی را برای واحد منطق حسابی (ALU) و واحد محاسبات با نقطه شناور (FPU) اجرا می کند، سرعت محاسبات سیستم را ثبت می کند و برای هر تست امتیازی اختصاص می دهد.
علاوه بر این، این نرم افزار می تواند عملکرد حافظه (سرعت خواندن و نوشتن، کش)، سرعت خواندن و نوشتن هارد دیسک و توانایی های کارت گرافیک (GPU) را ارزیابی کند. در طول تست های GPU، این نرم افزار ویدیوهای سه بعدی را روی صفحه نمایش اجرا می کند و امتیازاتی را به رابط دستگاه گرافیک (GDI)، Direct Draw و OpenGL اختصاص می دهد.
همچنین اطلاعات دقیقی در مورد سخت افزار و نرم افزار کامپیوتر شما نمایش می دهد و به شما امکان می دهد تا نسخه سیستم عامل، نام دستگاه، مدل و سازنده، اطلاعات بایوس، میزان کل حافظه، حافظه استفاده شده و در دسترس یا مشخصات مادربرد را مشاهده کنید.
نرم افزار می تواند برآوردی از توانایی های سیستم ارائه دهد و همچنین یک برگه کامل حاوی پیکربندی آن ایجاد کند. این نرم افزار امتیازات کلی و جزئی را ارائه می دهد و به شما امکان می دهد نتایج تست ها را در قالب متن یا عکس در سیستم ذخیره کنید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 11 مگابايت ( رایگان )
نسخه بدون نیاز به نصب ( Portable )
نسخه قابل حمل ورژن 1.0.1

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.3/5)
تصویری از محیط نرم افزار
Operation Systems
  • Windows 7/8/10/11