در حال بارگذاری...

Monolix Suite 2024 R1 شبیه سازی توسعه پیشرفته دارو

نرم افزار ویندوز / مهندسی SalaR 12002 3 فروردین 1403
Monolix Monolix نرم افزاری تخصصی در زمینه مدل سازی و شبیه سازی برای توسعه پیشرفته دارو مبتنی بر مدل است. محصولات شرکت سازنده Monolix راه‌حل‌های قدرتمند و آسانی را برای آنالیز جمعیتی در مطالعات پیش بالینی، کارآزمایی‌های بالینی و در شخصی سازی درمان ارائه می‌دهند که در زمینه مدل‌های اثر مختلط غیرخطی برای آنالیز پیشرفته جمعیت، فارماکوکینتیک، مدل‌سازی و شبیه‌سازی کارآزمایی‌های پیش بالینی و بالینی است. PKanalix پارامترهای آنالیز غیربخشی را با روش‌های استاندارد صنعتی محاسبه می‌کند و به طور خودکار مجموعه کاملی از نمودارها را برای تجسم داده‌ها، توزیع پارامترهای محاسبه شده و همبستگی با کوواریات ها تولید می‌کند.
بهترین ابزار برای توسعه دارو مبتنی بر مدل
Monolix پیشرفته‌ترین و ساده‌ترین راه‌حل برای مدل‌سازی اثرات مختلط غیرخطی (NLME) برای فارماکوکینتیک است. این نرم افزار بر اساس الگوریتم SAEM بوده و حتی برای مدل‌های پیچیده فارماکوکینتیک/فارماکودینامیک، همگرایی کلی و قابل اعتمادی را ارائه می‌دهد. Monolix برای مدل‌سازی فارماکوکینتیک/فارماکودینامیک جمعیت پیش بالینی و بالینی و برای فارماکولوژی سیستم‌ها استفاده می‌شود. Monolix از یک جامعه کاربری بزرگ برخوردار است. Monolix به طور گسترده توسط دانشگاه‌ها، صنایع دارویی و همچنین سازمان‌های نظارتی ایالات متحده استفاده می‌شود.

روش‌های آماری پیشرفته
همگرایی قابل اعتماد برای همه انواع داده‌ها، هسته اصلی مدل‌سازی فارماکوکینتیک/فارماکودینامیک جمعیتی است، به همین دلیل است که لایکسافت در همکاری با Inria، الگوریتم SAEM را پیشگام کرد.

تولید خودکار تست‌های تشخیصی
Monolix حتی برای مدل‌های پیچیده فارماکوکینتیک/فارماکودینامیک، مجموعه کاملی از نمودارهای تشخیصی را به طور خودکار تولید می‌کند. به عنوان مثال، می‌توانید به طور لحظه‌ای Visual Predictive Check را ایجاد کنید، که بر اساس هر زیرگروه بیمار که می‌خواهید بررسی کنید، تقسیم می‌شود.

افزایش بهره‌وری و کیفیت
بسته حل‌کننده کارآمد C++، زبان مدل استاندارد با Mlxtran، کتابخانه مدل فارماکوکینتیک/فارماکودینامیک و نرم‌افزار یکپارچه، همگی به بهره‌وری و کیفیت بهتر کمک می‌کنند.

استفاده بسیار آسان با رابط کاربری گرافیکی
راه‌حل‌های ما برای سهولت استفاده طراحی شده‌اند. Monolix را می‌توان از طریق رابط گرافیکی یا خطوط فرمان برای اسکریپت نویسی قدرتمند استفاده کرد. این به معنای برنامه نویسی کمتر برای شما و تمرکز بیشتر بر روی کاوش مدل‌ها و فارماکولوژی برای ارائه به موقع به مشتریان شماست.

ویژگی‌های کلیدی
  • داده‌های پیوسته، دسته‌بندی‌شده، شمارش و زمان مکرر برای رویدادها
  • مدل‌های ترکیبی و مخلوطی از مدل‌ها
  • تغییرات بین موقعیتی با هر تعداد سطح
  • رسیدگی مناسب به داده‌های 

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
نسخه 64‌ بیتی
دانلود با حجم 228 مگابايت به همراه لایسنس

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
تصویری از محیط کرک شده نرم‌افزار
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • دسترسی به اینترنت را قطع کنید.
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید، اما اجرا نکنید.
  • فایل add environment variable.reg را اجرا کنید و Yes را بزنید.
  • پوشه lixoft را در درایو کپی کنید.
  • سیستم را ریستارت کنید.
  • فایل rlm.exe موجود در پوشه C:\lixoftرا اجرا کنید. ( برای هربار اجرای نرم افزار باید این فایل را اجرا کنید )
  • نرم افزار را اجرا کنید.
  • برای جلوگیری از غیرفعال شدن کرک، نرم افزار را در فایروال آنتی ویروس یا ویندوز قرار بدید
Operation Systems
  • Windows 10/11