در حال بارگذاری...

StatPlus Pro 7.7.0 تجزیه و تحلیل آماری ساده و قدرتمند

نرم افزار ویندوز / مهندسی TRACKER 78998 12 مهر 1402
StatPlus StatPlus نرم افزار تجزیه و تحلیل آماری ساده و قدرتمند است که شامل مجموعه‌ای از ابزارهای آماری و روش‌های تجزیه و تحلیل گرافیکی است. این نرم افزار رابط کاربری ساده و مستقیمی دارد که دسترسی به تمام ابزارها را آسان می‌کند. StatPlus در زمینه‌های مختلفی از جمله جامعه‌شناسی، تجزیه و تحلیل مالی، بیواستاتیک، اقتصاد، بیمه، مراقبت‌های بهداشتی و تحقیقات بالینی استفاده می‌شود. رابط کاربری StatPlus به قدری ساده است که حتی افرادی که هیچ دانش آماری ندارند نیز می‌توانند از آن برای پردازش داده‌ها استفاده کنند. این ویژگی باعث می‌شود که کاربران بتوانند منابع فکری خود را به تجزیه و تحلیل نتایج اختصاص دهند، به جای اینکه نگران نحوه پردازش داده‌ها و احتمال بروز اشتباه باشند.
برخی از ویژگی‌های نرم افزار
  • یک صفحه گسترده قدرتمند که می‌تواند انواع مختلف فرمت‌های متنی، فایل‌های اکسل مایکروسافت و اسناد SPSS را بخواند و از تقریباً تمام توابع داخلی صفحه گسترده اکسل (ریاضی، آماری و مالی) پشتیبانی می‌کند.
  • یک افزونه اکسل به نام StatFi که اکسل را به یک بسته نرم افزاری آماری تبدیل می‌کند.
  • یک موتور نمودار داخلی که می‌تواند انواع مختلف نمودارها از جمله هیستوگرام، نمودار میله‌ای، نمودار نقطه‌ای، نمودار پای و نمودارهای آماری را رسم کند.
  • توانایی انجام انواع مختلف تجزیه و تحلیل آماری، از تبدیل داده‌ها و نمونه‌گیری تا تجزیه و تحلیل‌های پیچیده مانند تجزیه و تحلیل غیرپارامتری، رگرسیون و تجزیه و تحلیل بقاء.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
نسخه 64‌ بیتی
دانلود با حجم 100 مگابايت به همراه کرک

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.3/5)
تصویری از محیط کرک شده نرم‌افزار
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • دسترسی به اینترنت را قطع کنید.
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • فایل موجود در پوشه Crack را در مسیر زیر کپی و جایگزین فایل قبلی کنید.
    ( آدرس زیر را کپی و در آدرس بار پوشه دلخواه Paste کنید و Enter بزنید )
    %AppData%\StatPlus6
  • نرم افزار را اجرا کنید.
Operation Systems
  • Windows 7/8/10/11
ارسال نظرات
عکس خوانده نمی شود
  1. eyeabadan (عضو سايت)  ~ 1398/01/29
    افت سرعت شدیدی به سیستم میده و این دلیلش چی ممکنه باشه یعنی وقتی من این رو نصب میکنه واقعا سیستم کند میشه روی چندین سیتسم بالا وپایین تست کردم و این مشکل داشتند ایا برنامه ایی در این زمینه هست که سبک هم کر کنه یعنی از رم و سی پی یو کمتر اشغال کنه
    1. 111 (عضو سايت)  ~ 1398/04/23
      روی سیستم من مشکلی نداره
  2. sahebsarbaze (عضو سايت)  ~ 1397/02/24
    متاسفانه در نسخه های جدید تب ها رو در سمت راست نشون میده که با دکمه های پنجره ( بستن-تمام صفحه کردن-مینی مایز) تداخل میکنه.در نسخه های قبلی مثل نسخه (Clover.3.0.406) تب ها در سمت چپ هستند که مثل کروم و بقیه مرورگر ها کار باهاش خیلی راحت هست.
    در ضمن با ویندوز 10 هم سازگاری کامل داره و بدون هیچ مشکلی کار میکنه.
    1. morteza (ميهمان)  ~ 1397/09/21
      location سیستمتو ایران کن مشکلت حل میشه