در حال بارگذاری...

CDex 2.24 + Portable مبدل سی دی صوتی به فایل صوتی

نرم افزار ویندوز / ابزار سی دی TRACKER 17680 14 مرداد 1399
CDex CDex نرم‌افزاری کم حجم و رایگان با پشتیبانی از زبان پارسی به منظور تبدیل CDهای صوتی به سایر فرمت‌های استاندارد قابل پخش در کامپیوتر و دیگر دستگاه‌های صوتی می‌باشد که از متدهای فشرده‌سازی مختلفی برای ریپ نمودن قطعه‌های صوتی استفاده می‌کند، نرم‌افزار CDex به شما کمک می‌کند تا موزیک‌های موجود در دیسک‌های صوتی اورجینال را به سایر فرمت‌های صوتی قابل اجرا در دیگر گجت‌ها (از جمله فرمت‌های MP3, FLAC, AAC, WAV, WMA, OGG) تبدیل کرده و از این طریق فرآیند ریپ کردن اینگونه دیسک‌ها را برای شما بسیار ساده‌ می‌نماید. نرم‌افزار CDex از سرعت پردازش بالا و کیفیت خروجی بسیار مطلوبی برخوردار است و برای تگ‌ گذاری فایلها از متادیتاهای ID3V1 و ID3V2 پشتیبانی می‌کند.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 22 مگابايت ( رایگان )
لینک کمکی ( Mirror Link )
نسخه بدون نیاز به نصب ( Portable )
دانلود با لینک مستقیم
اطلاعات بیشتر
تغییرات نرم افزار

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید
بحث و گفتگو در زمینه ی نرم‌افزار‌های رایت CD و DVD

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
تصویری از محیط نرم افزار
Operating System
  • Windows XP
  • Windows Vista
  • Windows 7
  • Windows 8.1
  • Windows 10