در حال بارگذاری...

Xilisoft DVD Copy 2.0.4 کپی فیلم های DVD

Xilisoft DVD Copy
Xilisoft DVD Copy  نرم افزاری کاربردی جهت کپی فیلم DVD با امکانات فراوان می باشد که کاربران با استفاده از آن به سادگی می توانند محتویات فیلم های DVD خود را تغییر داده و یا آنها را به روی DVD-5 یا DVD-9 کپی نمایند. امکان شخصی سازی محتوای DVD ها، امکان کپی سر فصل ها و یا چپترهای دلخواه، امکان کپی فیلم اصلی بدون تبلیغات و سایر تیزرهای اضافه، امکان تهیه خروجی با فرمت ISO، قابلیت تایید سلامت دیسک های کپی شده، انعطاف پذیری بالای نرم افزار در شبیه سازی عینی دیسک ها و ... از جمله امکانات این نرم افزار است که میتوان به آنها اشاره کرد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • زمان نصب و استفاده از نرم افزار اینترنت را قطع کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید.
  • فایل keygen اجرا کنید و دکمه Browse یا دکمه ... را بزنید و فایل pd.cfg در پوشه cfg را که در مسیری که نرم افزار نصب شده است ، قرار دارد را Open کنید. سپس روی دکمه Generate و بعد Copy کلیک کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید و توسط نام یا ایمیل دلخواه و سریال ساخته شده توسط keygen نرم افزار را رجیستر کنید.
  • برای جلوگیری از غیرفعال شدن سریال ، نرم افزار را در فایروال آنتی ویروس یا ویندوز قرار بدید
Operation Systems
  • Windows 7/8/10