در حال بارگذاری...

O&O FileBackup 2.2.1377 تهیه بکاپ از اطلاعات در ویندوز

O O FileBackup O&O FileBackup نرم افزاری کاربردی که با استفاده از آن می توانید به صورت خودکار یا دستی از فایل های خود پشتیبان یا بکاپ تهیه کنید. رابط کاربری جذاب برنامه O&O FileBackup و ویژگی هایی که به خوبی توضیح داده شده اند باعث شده که برنامه برای کاربرانی مناسب باشد که پیش از این هرگز با پشتیبان گیری از فایل ها سروکار نداشته اند. یکی از بهترین ویژگی های نرم افزار O&O FileBackup ، امکان برنامه ریزی برای پشتیبان گیری از سیستم است. اگر از تنظیمات به آخرین زبانه یعنی برنامه ریزی بروید، می توانید روز و حداقل فایل های لازم برای پشتیبان گیری را تنظیم کنید. بخش پیگیری کوچکی نیز در برنامه گنجانده شده تا نشان دهد از پشتیبان گیری برنامه ریزی شده قبلی چقدر گذشته و تا بعدی چقدر زمان مانده است.
علاوه بر این می توانید مستقیماً از اطلاعات فضای ابری پشتیبان تهیه کنید. ابتدا باید این عملکرد را فعال کنید و سپس باید اول فایل ها دانلود شوند. همچنین از بخش فیلتر می توانید فرمت فایل هایی را مشخص کنید که باید از آن ها پشتیبان تهیه شود یا خیر. بنابراین خواهید توانست تنها از فایل هایی خاص پشتیبان بگیرید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
ورژن 2.2.1377 ( ویند‎‌وز 10/11 )
دانلود با حجم 20 مگابایت ( کرک شده )
ورژن 2.1.1375 ( ویند‎‌وز 8/10/11 )
دانلود با حجم 54 مگابایت به همراه کرک

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
تصاویری از محیط نرم افزار
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • به اینترنت متصل باشید.
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب و اجرا کنید. ( برای بار اول نرم افزار باید به اینترنت متصل باشد و برای دفعات بعد نباید به اینترنت متصل باشد )
  • فایل موجود در پوشه Crack را در مسیری که نرم افزار نصب شده است کپی و جایگزین فایل قبلی کنید.
  • برای جلوگیری از غیرفعال شدن کرک، نرم افزار را در فایروال آنتی ویروس یا ویندوز قرار بدید.
Operation Systems
  • Windows 8/10/11
  • Windows Server 2013/2016/2019