در حال بارگذاری...

MSActBackUp 1.2.7 ذخیره و بازیابی سریال ویندوز و آفیس اورجینال

MSActBackUp MSActBackUp نرم افزاری کاربردی برای ذخیره و بازیابی سریال وبندوز و آفیس اورجینال و فعال سازی نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز 10 میباشد. زمانی ویندوز اورجینال روی سیستم شما نصب باشد و بعد از مدتی ویندوز دچار مشکل شود و شما بکاپی از ویندوز نداشته باشید و اقدام به نصب مجدد ویندوز کنید، این نرم افزار به شما کمک میکند تا سریال اورجینال ویندوز خود را از دست نداده و مجدد روی ویندوز جدید آن را فعال کنید.
برای تهیه فایل پشتیان
  • برنامه MSActBackUp را اجرا کنید و دکمه Refresh را بزنید تا نرم افزار کلید و  سریال های ویندوز و آفیس نصب شده به روی سیستم شما را شناسایی کند. سپس روی دکمه Save Activaion را بزنید و پوشه ای غیر از درایوی که ویندوز نصب شده است را انتخاب کنید تا کلیدها و فایل ها ذخیره شود.
بازیابی فایل پشتیبان
  • برنامه MSActBackUp را اجرا کنید و به تب Restore Activaion بروید ، پوشه ای را که در آن فعال سازی را ذخیره کرده اید انتخاب کرده تا نرم افزار فرآیند بازیابی را شروع کند.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 396 کیلوبايت ( رایگان )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

 (4.6/5)
System requirements
  • Windows Vista, 7, Windows 8, 8.1, 10, Server 2008, 2008 R2, 2012, 2012 R2, 2016
  • Office 2010/2016