در حال بارگذاری...

Iobit PCtransfer 1.0.0.1101 تهیه پشتیبان از فایل ها و پوشه ها

Iobit PCtransfer Iobit PCtransfer  نرم افزار کاربردی و قابل اعتماد جهت تهیه پشتیبان از فایل ها و پوشه های سیستم شما و بازگردانی آنها در یک سیستم دیگر میباشد. زمانیکه شما میخواهید از یک رایانه به رایانه دیگری مهاجرت کنید ، کپی یا جابجایی فایلهای مهم بسیار سخت و دشوار است مخصوصا زمانیکه مربوط به تاریخچه مسنجرها و یا تنظیمات مرورگرها و ایمیل ها باشد. نرم افزار Iobit PCtransfer برتربن ابزار در این زمینه میباشد و قادر است فایهای پشتیبان را به حافظه های قابل حمل منتقل کند تا به سهولت بتوانید از آنها استفاده کنید.
نرم افزار علاوه بر تهیه فایل پشتیبان خودکار امکان تهیه فایل پشتیبان از بوک مارکهای مرورگرهای نصب شده به روی ویندوز شما از جمله مرورگر اینترنت اکسپلورر ، کروم ، فایرفاکس و یا اپرا را دارا میباشد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 4 مگابایت ( رایگان )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.5/5)
تصاویری از محیط نرم افزار