در حال بارگذاری...

WinRescue 7 v1.08.51 تهیه نسخه پشتیبان از ویندوز

WinRescue 7 WinRescue 7  نرم افزار کوچک و بسیار سودمندی میباشد که توسط آن میتوان تقریبا از کلیه قسمتهای حیاتی ویندوز نظیر رجیستری و بوت سکتورها نسخه پشتیبان تهیه نمود.در ویندوز 7 به طور پیش فرض و تقریبا اتوماتیک ، روال تغییرات اساسی سیستم در بخشی به نام System Restore ذخیره میگردد و در معمولا در مواقع اضطراری به سرعت قابل دسترسی میباشد ولی دو نکته مهم این قابلیت ارزشمند ویندوز را محدود ساخته است. نخست اینکه خود ابزار Restore ویندوز ابزار کاملی محسوب نمیگردد و در پاره ای از موارد از بازگرداندن سیستم به قبل از تغییرات نامطلوب عقیم میماند و نکته دوم نیز حساسیت فایلهای سیستمی مربوط به ذخیره سازی تغییرات ( علیرغم حفاظت از سوی ویندوز ) در مقابل حمله بد افزارها و ویرسها میباشد چنانکه تقریبا پس از استارت آپ و رجیستری اولین نقطه مورد تهاجم میباشد .
دو نکته فوق سبب گردیده تا نرم افزارهای بسیار ی به منظور مشابه توسعه یابد که یکی از بهترین آنها WinRescue میباشد . توسط این نرم افزار میتوان تقریبا با یک کلیک از هر یک از قسمتهای ویندوز نسخه Backup تولید نمود و فایل حاصل نیز تنها با دو کلیک قایل Restor بازیابی میباشد .

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )